SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

HGTV i Krzysztof Miruć zawieszają współpracę reklamową z Leroy Merlin

Architekt i projektant wnętrz Krzysztof Miruć zawiesza współpracę z siecią sklepów Leroy Merlin, a HGTV w najbliższym czasie nie będzie emitować programów sponsorowanych przez tę firmę. Przyczyną jest decyzja globalnych władz Leroy Merlin o prowadzeniu dalszej działalności w Rosji.

Krzysztof Miruć w spocie Leroy Merlin Krzysztof Miruć w spocie Leroy Merlin

Krzysztof Miruć o zawieszeniu współpracy z Leroy Merlin poinformował w piątek rano na Facebooku. - Jestem zdecydowanie przeciwko rosyjskiej agresji w Ukrainie.  Potępiam to, co się w tej chwili dzieje z całego serca.  Od początku konfliktu aktywnie angażuje się prywatnie, jako przedsiębiorca w pomoc. Wspieram działania fundacyjne i organizacje niosące wsparcie poszkodowanym - wyliczył.

- Już od kilku dni analizujemy sytuację i zdecydowaliśmy się wspólnie z Leroy Merlin na zawieszenie mojej obecności w kampaniach - opisał.

Miruć zaznaczył, że nie obarcza polskiego oddziału Leroy Merlin odpowiedzialnością za decyzję o pozostaniu na rynku rosyjskim. - Jak wiecie sieć sklepów w Polsce jest częścią międzynarodowego biznesu, nie na wszystkie decyzje mają wpływ. Wiem, że angażują się bardzo w pomoc każdego dnia - podkreślił.

 

Kilka dni temu o zawieszeniu planowanej współpracy z Krzysztofem Miruciem poinformowała Akademii Sztuki w Szczecinie (architekt miał tam prowadzić wykłady w najbliższym roku akademickim). - Współpraca z panem Krzysztofem Miruciem zostaje zawieszona do czasu uregulowania przez niego spornych zobowiązań reklamowych - poinformował dr Mikołaj Iwański, prorektor ds. artystyczno-naukowych uczelni.

Krzysztof Miruć bohaterem kampanii reklamowych Leroy Merlin został ponad rok temu. Ostatni jak na razie nowy spot z jego udziałem pojawił się na początku br.

HGTV bez programów sponsorowanych przez Leroy Merlin

Ponadto Leroy Merlin jest partnerem reklamowym kilku programów emitowanych w kanale HGTV (należącym do TVN Grupy Discovery). W ramówce wiosennej planowano emisję m.in. nowego sezonu „Weekendowej metamorfozy” prowadzonej przez Krzysztofa Mirucia.

W obecnej sytuacji nadawca wspólnie z Leroy Merlin zdecydował się zawiesić współpracę, w najbliższym czasie nie będą pokazywane nowe odcinki programów sponsorowanych przez firmę.

W poprzednich latach Leroy Merlin reklamowała Maja Popielarska, prowadząca w HGTV m.in. program „Nowa Maja w ogrodzie”.

Od paru dni na Leroy Merlin, a także kilka innych koncernów, m.in. Auchan i Nestle, spada fala krytyki, ponieważ w przeciwieństwie do wielu innych firm zdecydowały się one dalej prowadzić działalność w Rosji. Nestle zostało za to skrytykowane m.in. przez czołowych polityków ukraińskich.

Na początku bieżącego tygodnia youtube’owy Kanał Sportowy poinformował, że zakończył współpracę reklamową z Leroy Merlin, nawiązaną w styczniu br.

Dołącz do dyskusji: HGTV i Krzysztof Miruć zawieszają współpracę reklamową z Leroy Merlin

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gie
Powtórki programów, gdzie sponsorem był LM, też zostaną wycofane?
0 0
odpowiedź
User
ToJa
To jeszcze niech wyrzucą reklamy z bloku reklamowego.
0 0
odpowiedź
User
Bayraktar
Bardzo dobrze!
0 0
odpowiedź