„Trudne sprawy” wiosną miały 800 tys. widzów. Polsat pokonał konkurencję
„Trudne sprawy” w wiosennej ramówce gromadziły średnio 790 tys. widzów. Polsat w czasie pokazywania paradokumentalnego serialu był liderem rynku telewizyjnego.
W okresie od 2 marca do 27 kwietnia br. „Trudne sprawy” oglądało średnio 790 tys. widzów, co przełożyło się na 14,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 15,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najchętniej oglądany odcinek paradokumentu w analizowanym okresie wyemitowany został 28 marca br. Oglądało go 1,38 mln osób. Wszystkie trzy topowe odcinki pokazane zostały w soboty.
Trzy topowe odcinki „Trudnych spraw”
Data |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|
28-03-2015 |
1 378 394 |
14,47% |
14-03-2015 |
1 277 838 |
11,62% |
18-04-2015 |
1 240 581 |
12,35% |
W paśmie nadawania serialu Polsat był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce z udziałem na poziomie 8,43 proc. zajmowała stacja TVP1, nadająca w tym czasie gł. filmy dokumentalne. Dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” plasowały się: TVN (7,93 proc.; gł. „Szpital” i „Ugotowani”) oraz TVP2 (4,05 proc. gł. kabarety).
Wśród widzów w grupie komercyjnej drugie miejsce zajęła TVN, a dalej plasowały się: Jedynka i Dwójka.
Oglądalność paradokumentu na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
Polsat - Trudne sprawy |
789 802 |
14,08% |
15,53% |
TVP1 |
472 886 |
8,43% |
4,29% |
TVN |
444 817 |
7,93% |
10,77% |
TVP2 |
227 427 |
4,05% |
4,09% |
„Trudne sprawy” można było oglądać w Polsacie w dni powszednie o godz. 13.00 oraz w soboty o 15.45.
Dołącz do dyskusji: „Trudne sprawy” wiosną miały 800 tys. widzów. Polsat pokonał konkurencję