1,3 mln osób ogląda „Słoiki”. Polsat przegrywa tylko z TVN
Nowy paradokumentalny serial „Słoiki” po czterech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,28 mln osób. Produkcja daje Polsatowi pozycję wicelidera w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i trzecie miejsce w grupie komercyjnej.
Premierowe odcinki „Słoików” emitowane są w Polsacie w soboty o godz. 17.50, począwszy od 7 marca br. Cztery pierwsze odcinki serialu oglądało średnio 1,28 mln widzów. Przełożyło się to na 10,10 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 11,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się czwarty odcinek produkcji. Zgromadził on przed telewizorami 1,4 mln oglądających.
Trzy topowe odcinki
Data |
Godz. |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
||
28-03-2015 |
17:52:50 |
1 396 146 |
11,37% |
07-03-2015 |
17:50:39 |
1 270 935 |
9,76% |
21-03-2015 |
17:50:04 |
1 253 379 |
10,47% |
Polsat w czasie emisji „Słoików” jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVP1, nadająca wówczas powtórki „Ojca Mateusza” i „Rancza”, co przekłada się na 19,87 proc. udziału. Za Polsatem plasują się: TVN („Odlotowy ogród” i „Kuchenne rewolucje”; 9,46 proc.) oraz TVP2 (magazyn „WOK - Wszystko o Kulturze”, „Panorama”, „Sport” i „Pogoda”; 8,43 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej drugi jest TVN, a Polsat zajmuje miejsce trzecie.
Oglądalność konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP1 |
2 523 535 |
19,87% |
14,30% |
Polsat - Słoiki |
1 282 451 |
10,10% |
11,17% |
TVN |
1 200 699 |
9,46% |
11,83% |
TVP2 |
1 070 485 |
8,43% |
4,80% |
W serialu paradokumentalnym „Słoiki” przedstawiane są prawdziwe historie ludzi, którzy przyjechali z prowincji do Warszawy. Produkcja pokazuje ścierające się w stolicy dwa odmienne światy: małomiasteczkowy i wielkomiejski. Producentem serialu jest firma Outset Films (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: 1,3 mln osób ogląda „Słoiki”. Polsat przegrywa tylko z TVN