SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tigers wygrała przetarg Oriflame

Agencja Tigers wygrała przetarg na obsługę performance marki kosmetyków Oriflame.

Działania prowadzone są z poziomu polskiego profilu Oriflame. Współpraca obejmuje planowanie i wdrażanie kampanii performance, segmentacja klientów, analiza wyników oraz wsparcie działań wizerunkowych. Za prowadzenie działań odpowiada Maciej Frankowski z zespołem.

- Strategia działań reklamowych powstała w oparciu o metodyczną segmentację klientów. Dzięki niej możemy skuteczniej realizować biznesowe KPI klienta, a także efektywniej dysponować budżetem mediowym - podkreśla Maciej Frankowski, performance specialist w Tigers.

Współpraca Oriflame  z Tigers trwa od pierwszego lutego, umowę podpisano na rok.

Oriflame Holding AG to międzynarodowy holding kosmetyczny wywodzący się ze Szwecji i zajmujący się produkcją oraz dystrybucją kosmetyków, sprzedając je w systemie sprzedaży bezpośredniej. Firma działa na 60 rynkach i zrzesza ponad 3 miliony klubowiczów.

Dołącz do dyskusji: Tigers wygrała przetarg Oriflame

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl