TVP chce reklamować festiwal w Opolu, Euro 2024 i "19.30". Trwają przetargi
Telewizja Polska będzie reklamować zbliżający się festiwal w Opolu, mecze Euro 2024, igrzyska olimpijskie w Paryżu oraz serwis informacyjny “19.30”. Do zaplanowanych działań szuka agencji - w tempie ekspressowym - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Łączny budżet to ok. 3 mln zł netto.
TVP ruszyła z trzema przetargami równolegle. Każdy z nich dotyczy promocji zbliżającego się Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej Opole 2024, Euro 2024, igrzysk olimpijskich w Paryżu oraz serwisu informacyjnego “19.30”.
Pierwszy z nich odnosi się do promocji tych pozycji programowych na nośnikach digitalowych. Jego pierwsza część dotyczy nośników digital reklamy zewnętrznej (budżet: 572 tys. zł), druga - promocji na ekranach multimedialnych i w galeriach handlowych (343 tys. zł), a trzecia - ekranów i tablic multimedialnych w metrze (89 tys. zł).
Drugie postępowanie dotyczy promocji na nośnikach outdoorowych. Jest podzielone na 2 części. Pierwsza obejmuje promocję na tablicach i siatkach wielkoformatowych (budżet: 280 tys. zł), druga - promocję na billboardach i citylightach (725 tys. zł).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Trzeci przetarg dotyczy promocji tych 4 pozycji programowych w internecie. Pierwsza jego część dotyczy kampanii w portalach branżowych i horyzontalnych (budżet: 275 tys. zł), druga - promocji w aplikacjach mobilnych i w social mediach (720 tys. zł).
Wybrana w każdym z tych postępowań agencja będzie pracować dla TVP do końca sierpnia br.
Przetargi ma ekspressowe tempo - ogłoszono je 8 maja, a termin składania ofert mija 15 maja.
Dołącz do dyskusji: TVP chce reklamować festiwal w Opolu, Euro 2024 i "19.30". Trwają przetargi