Anna Krauze w zarządzie DHL Parcel Polska
Anna Krauze dołączyła do zespołu zarządzającego DHL Parcel Polska i objęła stanowisko dyrektora ds. strategicznego rozwoju e-commerce. Wcześniej związana m.in. z Allegro i Castoramą.
W strukturach DHL Anna Krauze odpowiada za rozwój produktów i usług w sektorze B2B i B2C, trade marketing, komunikację i PR, a także badania rynkowe.
- DHL to marką z ogromnym potencjałem – globalną, doskonale znaną i wyróżniającą się najwyższą jakością. To przewaga, dzięki której tysiące klientów, indywidualnych i biznesowych, o różnym profilu ufają nam od lat. Obecnie, moim priorytetem jest wsparcie naszej organizacji w cyfrowej transformacji i digitalizacji na każdym etapie procesu. Skoncentruję się także na budowie mocnej pozycji w sektorze OOH – komentuje Anna Krauze, dyrektor ds. strategicznego rozwoju e-commerce DHL Parcel Polska.
Zobacz: DHL pochwalił się liczbą automatów paczkowych
Większy zarząd DHL Parcel Polska
Anna Krauze to managerka z 20-letnim doświadczeniem w zakresie rozwoju biznesu na rynkach detalicznych w różnych kategoriach produktowych, w tym także w tworzeniu i implementacji strategii on-line. Wcześniej związana m.in. z Castoramą i Allegro. W strukturach największej polskiej platformy sprzedażowej koncentrowała się na zarządzaniu sektorami: Motoryzacja, Dom i Ogród oraz Sport i Rekreacja.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W ramach tych zadań kierowała zespołami odpowiedzialnymi za wdrażanie innowacji handlowych i wypracowywanie nowatorskich rozwiązań marketingowych, co istotnie przyczyniło się do trafnego dostosowania oferty do zmieniających się warunków rynkowych.
Jest absolwentką Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, posiadaczka dyplomu MBA.
Dołącz do dyskusji: Anna Krauze w zarządzie DHL Parcel Polska