SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Teads wspiera środowisko wydawców i wysokiej jakości dziennikarstwo

Teads, globalna platforma mediowa, z zasięgiem obejmującym 91,43% użytkowników w Polsce, od lat współpracuje z największymi wydawcami na rynku, takimi jak Ringier Axel Springer, Wirtualna Polska, Interia, Agora oraz Burda Media. Firma wspiera wysokiej jakości dziennikarstwo i monetyzację reklam.

Teads oferuje szereg narzędzi, które pomagają zmaksymalizować przychody z reklam wydawców, jednocześnie zapewniając pozytywne doświadczenia użytkownikom. Kluczowym zadaniem Teads, zarówno teraz, jak i od wielu lat, jest wspieranie jakościowego dziennikarstwa oraz okazywanie wsparcia wydawcom w obliczu istniejącego sporu pomiędzy rządem a mediami. Wysokiej jakości dziennikarstwo jest fundamentem bezpieczeństwa marek w ciągle zmieniającym się ekosystemie reklamowym.

Dzięki swojemu flagowemu formatowi inRead, Teads nieustannie wprowadza coraz bardziej zaawansowane i innowacyjne formaty reklamowe, które zwiększają ich widoczność i atrakcyjność dla odbiorców. Te formaty obejmują zarówno wideo, jak i display, co pozwala na różnorodne formy angażowania użytkowników.

Bezpieczeństwo marki i użytkowników zawsze było nadrzędną kwestią dla Teads. Firma współpracuje z najlepszymi partnerami, takimi jak IAS, Moat i DoubleVerify, aby zapewnić, że reklamy są wolne od oszustw i umieszczane w bezpiecznym kontekście dla marki. Dzięki temu wydawcy mogą być pewni, że ich treści nie będą kojarzone z nieodpowiednimi materiałami.

Teads oferuje także wydawcom szkolenia i wsparcie (TFP - Teads for Publishers), aby mogli oni efektywnie korzystać z dostępnych narzędzi i maksymalizować swoje przychody reklamowe. Szkolenia te obejmują m.in. korzystanie narzędzi analitycznych, które pomagają w optymalizacji kampanii.

Niezwykle istotne jest także dostarczanie wydawcom zaawansowanych rozwiązań analitycznych, które pozwalają na lepsze zrozumienie zachowań użytkowników i efektywności reklam. Dzięki tym narzędziom wydawcy mogą lepiej dostosować swoje strategie reklamowe do potrzeb rynku.

O Teads:
Teads, to globalna platforma medialna i twórca formatu reklamowego inRead, który bezproblemowo integruje się z artykułami na największych serwisach prasowych. Wcześniej znana z wideo firma, rozszerzyła swoją działalność o formaty displayowe, CTV i kampanie efektywnościowe. Łącząc największych lokalnych i międzynarodowych wydawców, Teads oferuje ogromny zasięg na świecie- 1,9 miliarda internautów każdego miesiąca, obejmując 9 na 10 internautów. Kompleksowa platforma Teads łączy technologię, kreatywność i wydawców, aby zapewnić markom lepszą skuteczność reklam, lepsze rozwiązania monetyzacyjne dla wydawców i lepsze doświadczenia dla konsumentów. Teads rozszerza również swoją specjalizację o telewizję hybrydową (CTV), oferując bezproblemową integrację swoich innowacyjnych rozwiązań reklamowych ze strategią omnichannel. Teads Studio składa się ze 150 graphic designerów, zajmujących się dostosowywaniem i optymalizacją formatów reklamowych dla marek.

Wszystkie funkcje Teads, w tym rozwiązania cookieless, są zintegrowane z interfejsem Teads Ad Manager, co pozwala na konfigurowanie i obsługę kampanii z niezwykłą prostotą, oferując jednocześnie priorytetowy dostęp do największych witryn prasowych i ogromną wydajność. Teads zatrudnia ponad 1200 pracowników w 32 krajach na wszystkich kontynentach. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę www.teads.com

Dołącz do dyskusji: Teads wspiera środowisko wydawców i wysokiej jakości dziennikarstwo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl