Teads osiąga 8 razy wyższy poziom uwagi niż platformy społecznościowe
Teads osiąga 8 razy wyższy poziom uwagi niż platformy społecznościowe w przełomowym badaniu Cross-Channel Attention Study, dla marki Corega - firmy Haleon, przygotowanym przez Teads, we współpracy z Lumen Research w regionie CEE.
Teads po raz kolejny może się pochwalić doskonałymi wynikami w ramach przeprowadzonego niedawno badania pomiaru uwagi Cross Platform Attention w Europie Środkowo-Wschodniej dla marki Corega firmy Haleon. Badanie to jest dowodem na rosnące znaczenie precyzyjnego pomiaru uwagi i optymalizacji w świecie, w którym kreacje reklamowe nieustannie walczą o uwagę użytkowników.
Badanie bazuje na wykorzystaniu przez Teads zaawansowanego algorytmu predykcyjnygo Lumen Research (LAMP), do porównawczego pomiaru uwagi użytkowników przez Teads i dwie wiodące platformy społecznościwe.
Wyniki kampanii wykazały:
- Teads dostarczył 8x razy wyższy poziom uwagi w porównaniu do pierwszej platformy socialowej oraz zbliżony poziom uwagi na drugiej platformie. Co więcej, Teads przewyższył drugą platformę pod względem dwell time (czasu przebywania) i wygenerował ponad 2x wyższy współczynnik view rate (oglądalności) w porównaniu do pierwszej platformy.
- z punktu widzenia wydajności, koszt za aCPM (attentive seconds) plasuje Teads pomiędzy dwiema przebadanymi platformami.
Wyniki te potwierdzają, że Teads dostarcza innowacyjne rozwiązania w obszarze reklamy digitalowej, oferując naszym klientom i partnerom medialnym niezbędne narzędzia do płynnego poruszania się pomiędzy dostępnymi platformami mediowymi i ekranami współczesnego „krajobrazu” reklamowego.
Nadając tym samym pierwszeństwo uwadze jako kluczowemu wskaźnikowi, jesteśmy w czołówce firm wspierających bardziej skuteczny i wydajny ekosystem digital marketingu.
„Teads przekształca sposób w jaki postrzegamy efektywność reklamy online. Poza AI, trend attention jest najważniejszy, na który patrzymy w ostatnim czasie. Dzięki takim badaniom mamy możliwość porównać ze sobą media nie tylko pod kątem kosztowym, ale też angażowaniu użytkowników, które gwarantuje znacznie wyższy poziom uwagi. To zmiana nie tylko paradygmatu, ale początek rewolucji w zakresie pomiaru efektywności marketingu cyfrowego” – mówi Agata Czech, Digital Director CEE w Haleon.
Katarzyna Kabiesz, Insights Director CEE w Teads dodaje: „Wykorzystanie strategicznego partnerstwa z Lumen Research i unikalnej technologii mierzącej czynnik uwagi w kampaniach w czasie rzeczywistym, umożliwiamy naszym klientom łatwy i szybki pomiar oraz porównanie poziomu uwagi użytkownika, osiągniętego na różnych platformach mediowych. Dzięki temu nasze rozwiązanie otwiera ogromne możliwości optymalizacji i zarządzania efektywnością kampanii online dla naszych klientów oraz partnerów ze strony agencji mediowych”.
O Haleon:
W Europie Środkowo-Wschodniej (CEE) Haleon jest wiodącą firmą specjalizującą się w lekach OTC i jedną z najszybciej rosnących spółek Haleon w regionie EMEA/LatAm. Największym rynkiem CEE, na którym działa Haleon jest Polska – tu znajdują się główna siedziba CEE oraz Haleon Hub.
W portfolio Haleon na CEE znajduje się 9 międzynarodowych, strategicznych marek, w tym kategoria produktów uśmierzających ból takich jak Voltaren czy Panadol oraz marki lokalne. W czerwcu tego roku Haleon rozpoczął kampanię „Dodaj zdrowy ruch” zachęcającą Polaków do podejmowania codziennej aktywności fizycznej I wykonywania prostych ćwiczeń, aby eliminować dolegliwości bólowe. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.haleon.com.
O Teads:
Teads to globalna platforma medialna, która umożliwia reklamodawcom dostęp do wydawców premium na całym świecie, docierając miesięcznie do ponad 1,9 miliarda użytkowników internetu, gwarantując połączenie szerokiego zasięgu z bezpieczeństwem marki. Teads dostarcza konsumentom nieintruzywne i angażujące treści reklamowe, markom osiąganie zamierzonych celów, a wydawcom efektywne rozwiązania w zakresie monetyzacji contentu, aby dostarczać wysokiej jakości treści. Teads współpracuje z wiodącymi markami, agencjami i wydawcami w 30 krajach na świecie, z zespołem liczącym ponad 1500 osób. W Polsce dociera miesięcznie do 91,4% użytkowników internetu.