Teads, Glob360 i PepsiCo w IAA Polska
Do kurii reklamodawców IAA Polska przystąpiło PepsiCo, zaś do kurii mediów dołączają Teads i Glob360.
Teads to globalna platforma medialna, która umożliwia reklamodawcom dostęp do wydawców premium na całym świecie, docierając miesięcznie do ponad 1,9 miliarda użytkowników internetu oraz gwarantując połączenie szerokiego zasięgu z bezpieczeństwem marki.
Grupa naTemat to niezależna polska grupa wydawnicza, która powstała w 2012 roku. Wydaje pięć różnych, tematycznych serwisów: natemat.pl, innpoland.pl, naszdziennik.pl,mamadu.pl oraz dadhero.pl.
Do koncernu spożywczego PepsiCo należą spółki Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. Ich łączny przychód netto w 2020 oku wyniósł 70 mld dolarów. W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”.
Zobacz: IAA Polska: dołączyły Grupa Time, Totalizator Sportowy, OLX, Store9 i Httpool
IAA Polska zrzesza ponad 150 podmiotów
IAA Polska jest jedyną organizacją w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji reklamowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 150 i to grono stale się powiększa Od początku roku szeregi IAA Polska zwiększyły się o 12 nowych organizacji.
Dołącz do dyskusji: Teads, Glob360 i PepsiCo w IAA Polska