Studenckie życie w kampanii Longer Mix w KFC (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca nowe wersje kanapki Longer Mix w KFC. Kampania obejmująca telewizję i internet przedstawia studenckie życie.
Ruszająca właśnie kampania KFC reklamuje dwie nowe wersje kanapki Longer Mix - o smaku pikantnym i łagodnym. Przekaz podkreślający, że pozwalają one zaspokoić głód według indywidualnych potrzeb i gustów oraz za niewygórowaną cenę, pokazuje kilka scen z życia studenta zabawnie relacjonującego je swojej mamie. 15- i 30-sekundowe spoty będą emitowane od 8 stycznia do 11 lutego w Polsacie, Polsacie2, TVN, TVN7, TV4, MTV, Vivie, VH1, 4FunTV, Discovery i kanałach z pakietu AT Media. Kreację reklam przygotowała agencja Red8 Communications, a zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD.
Jednocześnie w ramach akcji uruchomiono serwis internetowy longermix.kfc.pl, w którym w połowie stycznia rozpocznie się konkurs na krótki filmik przedstawiający fajne chwile z życia. Ponadto reklamy są emitowane w serwisie Nasza-Klasa.pl, a także eksponowane w punktach sprzedaży. Witrynę longermix.kfc.pl, reklamy internetowe i materiały POS przygotowała agencja FireFly Creation, a za zakup mediów w internecie odpowiada dom mediowy Codemedia.
Dołącz do dyskusji: Studenckie życie w kampanii Longer Mix w KFC (wideo)