SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Łączy nas klasyka rocka” w kampanii Rock Radia

Pod hasłem „Łączy nas klasyka rocka” wystartowała nowa kampania wizerunkowa Rock Radia. Działania reklamowe prowadzone są w internecie (m.in. w mediach społecznościowych).
 

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

„Łączy nas klasyka rocka” to hasło, którym stacja chce przypomnieć słuchaczom i słuchaczkom, że już blisko od 11 lat Rock Radio łączy pokolenia miłośników prawdziwej klasyki rocka. Działaniom zewnętrznym towarzyszą aktywności antenowe. Można usłyszeć gwiazdy, opowiadające z kim łączy ich miłość do klasyki rocka oraz wziąć udział w codziennym konkursie „Szkoła rocka”. W nim słuchacze i słuchaczki sprawdzają swoją wiedzę z zakresu klasyki rocka. Dzieciaki podpowiadają, a słuchacze zgadują, co miały na myśli. Do wygrania gadżety radiowe, płyty i inne nagrody.

Czytaj także: Radio ZET z nowym brand managerem

Nowa kampania Rock Radio

Za kreację, planowanie i zakupów mediów odpowiadał zespół Działu Promocji Stacji Muzycznych Grupy Eurozet.

Niedawno podawaliśmy, że pod hasłem „Rock jest tylko jeden” rusza z kolei kampania wizerunkowa Antyradia (Eurozet). Obejmie głównie media społecznościowe. W ubiegłym roku odbywała się podobna kampania “We mnie jest rock”.

Dołącz do dyskusji: „Łączy nas klasyka rocka” w kampanii Rock Radia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl