SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

KFC urządził symboliczny "pogrzeb" swoim frytkom

KFC w nowej kampanii reklamowej w oryginalny sposób ogłasza zmianę w ofercie. Akcja została przygotowana z myślą o rynku kanadyjskim. 

Insightem kampanii były wielokrotnie powtarzające się skargi klientów kanadyjskiego KFC na smak i jakość serwowanych przez sieć frytek.   

– Wiedzieliśmy, że Kanadyjczycy nie znoszą naszych starych frytek, więc uznaliśmy to za okazję do pokazania naszym klientom, że ich głosy są słyszalne. Dowodem jest zmiana tej pozycji w naszym menu, chcieliśmy to zrobić w zabawny sposób – wyjaśnia Azim Akhtar, dyrektor marketingu KFC Canada.

Na potrzeby kampanii przygotowano spot, w którym frytkom urządza się symboliczny pogrzeb. Na jednej z planszy widać napis „Słyszymy cię, Kanado". "Nasze stare frytki są do niczego. Dlatego chcemy się z nimi pożegnać" - informuje KFC.

 Dodatkowo KFC Canada organizuje wydarzenie online „Fry Funeral” – wirtualne pożegnanie przekąski będzie można obejrzeć 1 sierpnia w południe na stronie KFCFryFuneral.com.

Dołącz do dyskusji: KFC urządził symboliczny "pogrzeb" swoim frytkom

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl