Nowa warstwa graficzna i komunikacja wizualna 4fun.tv
3 sierpnia 2007 roku młodzieżowa telewizja interaktywna - 4fun.tv, wprowadza nową komunikację wizualną stacji. Odświeżeniu ulegnie również logo telewizji.
Nowa komunikacja bazuje na lekkich elementach graficznych, jasnych, wyrazistych kolorach, które pozycjonują markę jako dojrzały, miejski i "zabawowy" produkt, kierowany do młodych ludzi. Nowe oprawy programów otrzymały wizerunek, który pozwala na jasną komunikację każdego z nich, a animacje pojawiające się na ekranie są proste, czytelne, a jednocześnie zaskakujące dla widzów - podano w komunikacie.
Dynamiczna warstwa interaktywna, która ma umożliwiać komunikację interaktywną z widzami, stała się mniej inwazyjna - za pomocą odpowiednich elementów graficznych czat interaktywny przestał dominować na ekranie, na rzecz pozycji programowych - przy jednoczesnym utrzymaniu odpowiedniego poziomu komunikacji interaktywnej z widzami. Od 1 sierpnia oglądając 4fun.tv, można dodatkowo korzystać z rozwiniętych funkcji komunikacji interaktywnej - pojawią się zupełnie nowe narzędzia interaktywne w tym: horoskop, oraz aplikacja pokazująca procent dopasowania par wysyłających swoje dane do 4fun.tv.
Wykorzystywane do tej pory w komunikacji interaktywnej awatary, zostały zastąpione przez emotikony. Widzowie mają do wyboru ponad 70 wzorów, mogą również tworzyć swoje własne emotikony, które będą pojawiały się na ekranie jako indywidualne identyfikatory widzów.
Komunikacja wizualna i nowa oprawa stacji, zostały w całości zaprojektowane w Polsce, przez zespół 4fun.tv.
Dołącz do dyskusji: Nowa warstwa graficzna i komunikacja wizualna 4fun.tv