SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Media Data Mind zajmie się obsługą mediową spółki Fines

Należący do Grupy OMD dom mediowy Media Data Mind wygrał konkurs na porównanie ofert operatora bankowego Fines.

Anna Karpińska, kierownik marketingu Fines podaje, że o zwycięstwie MDM w tym postępowaniu zadecydowało strategiczne podejście do realizacji celów kampanii.Nie podaje liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.

Marka Fines Operator Bankowy, po zbudowaniu sieci 330 placówek franczyzowych zdecydowała się postawić na szerokie budowanie świadomości marki oraz świadczonych usług.

Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o szerokim wachlarzu pożyczkodawców w ofercie Fines oraz szeregu ułatwień w samym procesie wzięcia pożyczki korzystając z usług operatora.

Kampania wystartowała 19 listopada i zaplanowana została w głównych oraz niszowych stacjach tv, jak również w internecie.

Działania online zaplanowała i zakupiła agencja Digital Resolution (z portfolio OMD). Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Directors przy ścisłej współpracy z działem marketingu Fines.
 
Media Data Mind, który rozpoczął działalność w październiku br. Powstał w miejsce działających dotychczas agencji Easy Media i PHD. W ub. tygodniu ruszyła kampania Tax Care, przy obsłudze której również pracował Media Data Mind.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę.

 

Dołącz do dyskusji: Media Data Mind zajmie się obsługą mediową spółki Fines

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Observer
Super skuteczna agencja skoro współpraca tak dynamicznie zmniejszyła liczbę placówek franczyzowych Fines o 1/3 (z 330 do 211) na dzień 12 maja 2020.
odpowiedź