SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kropka nad i” hitem TVN24. Monika Olejnik zyskała 180 tys. widzów

W sezonie 2015/2016 „Kropkę nad i” oglądało średnio 605 tys. widzów, o 179 tys. osób więcej niż w poprzednim. TVN24 w paśmie emisji magazynu Moniki Olejnik był liderem oglądalności wśród stacji newsowych. Wpływy z reklam wyniosły 8,90 mln zł.

Monika Olejnik, fot. AKPA Monika Olejnik, fot. AKPA

Magazyn „Kropka nad i” w sezonie 2015/2016 emitowany był od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00 w TVN24. Średnia widownia audycji w okresie od 31 sierpnia 2015 roku do 14 lipca 2016 roku wyniosła 605 tys. osób. Przełożyło się to na 4 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 2,43 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najpopularniejszym wydaniem programu Moniki Olejnik w analizowanym okresie był odcinek pokazany 26 października ub.r., w którym gościem był Michał Kamiński. Obejrzało go 977 tys. osób.

Trzy topowe wydania „Kropki nad i”

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

26-10-2015

20:00:07

20:22:52

977 326

5,83%

14-07-2016

20:00:15

20:21:00

961 292

6,95%

04-01-2016

20:00:09

20:20:52

951 345

5,65%

Względem analogicznego okresu rok wcześniej „Kropka nad i” zyskała 179 tys. widzów. Wówczas (tj. w sezonie 2014/2015) program śledziło 426 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 2,75 proc. oraz 2,08 proc. udziału.

TVN24 w paśmie nadawania audycji Moniki Olejnik był liderem oglądalności w rynku kanałów newsowych. Druga w tym czasie była stacja TVP Info, której udział wyniósł 3,42 proc. (stacja ta nadawała wówczas magazyny „Dziś wieczorem” i „Minęła 20-ta”), a trzecie miejsce zajął Polsat News (0,64 proc.; pasmo należące do programu „To był dzień”).

Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVN24 - Kropka nad i

604 844

4,00%

136 503

2,43%

TVP INFO

517 006

3,42%

71 802

1,28%

Polsat News

96 998

0,64%

26 761

0,48%

Wpływy z reklam przy emisji programu w zakończonym właśnie sezonie wyniosły 8,90 mln zł. Dla porównania, w sezonie 2014/2015 „Kropka nad i” zarobiła z reklam 7,05 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 3,63 proc.

Dołącz do dyskusji: „Kropka nad i” hitem TVN24. Monika Olejnik zyskała 180 tys. widzów

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bur
to jest mega wstyd ze tvp info przegrywa w tym pasmie pomimo obecnosci w dvb-t i bycia kontynuacją wiadomosci
0 0
odpowiedź
User
jac
To tylko potwierdza polaryzację polityczną spoleczeństwa i powstanie sekty Kodowskiej zamykającej się w kręgu -GW, TVN, Axel Springer (onet newsweek fakt)
0 0
odpowiedź
User
IOP
jac jak ktoś woli to ogląda TVN jak ktoś woli TV Trwam ogląda TV Trwam na tym polega Demokracja ;)
0 0
odpowiedź