SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Na Twitterze „Kropka nad i” przed „Wiadomościami” TVP1 i „Faktami” TVN

Wśród programów telewizyjnych najwięcej obserwujących na Twitterze ma „Kropka nad i” w TVN24, która wyprzedza „Wiadomości” TVP1 i „Fakty” TVN. W styczniu najwięcej działo się na profilu „Wiadomości”.

Na koniec stycznia twitterowe konto „Kropki nad i” obserwowało 68,2 tys. użytkowników, o 836 więcej niż miesiąc wcześniej - wynika z danych SoTrender. Zajmujące kolejne miejsca profile „Wiadomości” TVP1 (51,6 tys. followersów) i „Faktów” TVN (48,5 tys.) zanotowały większe wzrosty popularności - pierwszy zyskał 3 164 obserwujących (7 proc. w górę), a drugi 3 859 (9 proc. w górę).

W czołowej dwudziestce znalazło się dziesięć profili produkcji Grupy TVP (programów i serialu „Prawo Agaty”). Przeważają też konta programów informacyjnych i rozrywkowych.


W styczniu zdecydowanie najwięcej działo się na profilu „Wiadomości” - zamieszczone tam wpisy wywołały 14,4 tys. aktywności (retweetów, polubień i odpowiedzi) ze strony internautów. Jest to związane m.in. z dużymi zmianami w programie (m.in. roszadami personalnymi w jego redakcji), które były szeroko komentowane także na portalach społecznościowych.

W reakcji na tweety „Faktów” wykonano 5,5 tys. aktywności, w przypadku „Kropki nad i” było ich 3,8 tys., „Dzień dobry TVN” - 2,4 tys., a „Faktów po faktach” - 2,2 tys.

W przeliczeniu na jeden wpis największe dyskusje wywoływały „Fakty po faktach” (200,7 działań) i „Wiadomości” (169,3).


Profil „Wiadomości” osiągnął też w styczniu najwyższy wskaźnik aktywności - 29,3 tys. W przypadku konta „Faktów” było to 17,8 tys., a „Kropki nad i” - 10,3 tys.


„Wiadomości” były zdecydowanie najczęściej oznaczane we wpisach internautów - 6,5 tys. razy. „Fakty” wymieniano w ten sposób 2,4 tys. razy, „Kropkę nad i” - 1,9 tys., a „Fakty po faktach” - 1,1 tys.

Dołącz do dyskusji: Na Twitterze „Kropka nad i” przed „Wiadomościami” TVP1 i „Faktami” TVN

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marszalkini
Polacy to jednak przasny narod...wiocha, magiel,prostactwo w cenie..zenujacy poziom wywiadow...pani Olejnikowej.
odpowiedź
User
do marszałkini
Polacy to jednak przasny narod...wiocha, magiel,prostactwo w cenie..zenujacy poziom wywiadow...pani Olejnikowej.


Jak takie przaśne, to czemu oglądasz? A jeśli nie oglądasz, to czemu oceniasz? Pseudodamo/dżentelmenie...
odpowiedź
User
MO
"Kropka nad i" to denne, PrOpagandowe show dla lemingów prowadzony przez resortową miernotę dziennikarską III RP.
odpowiedź