SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Škoda Citigo reklamowana jako „praktycznie funkcjonalna” (wideo)

Trwa kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nowy model Škody Citigo. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Change Integrated, Goldensubmarine, Kalicińscy.com i Mediacom.

Kampania reklamująca Škodę Citigo podkreśla przede wszystkim bogate wyposażenie i funkcjonalność tego samochodu. Bohater spotu telewizyjnego występuje w stroju półplażowym, ponieważ do kierowania Škodą Citigo nie wykorzystuje w ogóle lewej nogi.

Cała akcja reklamowa jest prowadzona od początku maja, obejmując telewizję, radio, prasę, internet oraz outdoor (m.in. niestandardowe aktywności w kinach, klubach fitness i salonach fryzjerskich). Adaptację kreacji ATL przygotowała agencja Change Integrated, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom, a działania w internecie realizują agencje Goldensubmarine oraz Kalicińscy.com. Kampania potrwa do czerwca.

Dołącz do dyskusji: Škoda Citigo reklamowana jako „praktycznie funkcjonalna” (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hasselhoff
Oglądałem ją wczoraj w autoremo, nie jaram się co prawda małymi mieszczuchami, ale wyposażenie ma kozackie. Najfajniejszy w tej Skodzie jest system Move&Fun, można sobie zdjęcia przeglądać na nawigacji. Dla siebie może nie, ale żonie bym kupił. Auto klasy seja czy cieniasa z ESP, Navi i czujnikami parkowania. Rewelacja. Marek i ekipa jak zwykle w dobrym kierunku z kampanią :)
odpowiedź