SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Keczupurek reklamowany jako „pomidorowe zdrowie”

W prasie trwa kampania reklamowa keczupu dla dzieci Keczupurek produkowanego przez Kamis. Akcję przygotowały redakcje magazynów kobiecych i dom mediowy Mediacom.

Kampania Keczupurka informuje, że zawiera on witaminę D, wapń i żelazo oraz więcej pomidorów, za to nie ma w nim konserwantów. Akcja podkreśla też, że produkt ten jest dostępny w bezpiecznych, wygodnych w użyciu opakowaniach. Te przekazy są skierowane przede wszystkim do kobiet mających dzieci w wieku 4-10 lat.
 

Akcja - zaplanowana na cały październik - obejmuje advertioriale w magazynach kobiecych takich jak „Tele Tydzień”, „Tina”, „Claudia”, „Viva!”, „Mamo to Ja”, „Świat Kobiety”, „Olivia”, „Party”, „Przyjaciółka”, „Pani Domu” i „Chwila dla Ciebie”. Teksty tych reklam przygotowały bezpośrednio redakcje poszczególnych pism, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.

Dołącz do dyskusji: Keczupurek reklamowany jako „pomidorowe zdrowie”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl