Kamis reklamuje swoje musztardy w internecie
Ruszyła nowa kampania digital marki Kamis, której bohaterami są dwie musztardy: łagodna i słodko-kremowa Musztarda Delikatesowa oraz delikatnie ostra Musztarda Sarepska.
Nowa kampania digital „Odkryj bogactwo smaku”, w której to reklamowane są musztardy Kamis, potrwa do 30 listopada.
Komunikacja obejmie przede wszystkim kanały w social mediach: Facebook, Instagram, a także TikTok. Zobaczymy również reklamę display’ową. W działania marki zostaną zaangażowani dodatkowo znani i lubiani influencerzy, a efekty współpracy będzie można oglądać do połowy grudnia.
- Wszystkich tych, którzy poszukują nowych smakowych doznań i inspiracji swoją najnowszą kampanią chcemy zachęcić do wypróbowania oryginalnych przepisów z użyciem znanych musztard. W ten sposób zachęcamy do odkrywania pysznych i nieoczywistych połączeń smakowych. Jesteśmy przekonani, że nasze produkty naprawdę mogą stać się bodźcem do tworzenia niebanalnych potraw – mówi Urszula Jasińska, senior brand manager w McCormick & Company.
Dołącz do dyskusji: Kamis reklamuje swoje musztardy w internecie