SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gliwice reklamują nową halę i szukają dla niej sponsora (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa powstającej w Gliwicach hali widowiskowo-sportowej. Władzie miasta zaczynają szukać sponsora tytularnego dla obiektu.

Telewizyjny spot nowej gliwickiej hali jest utrzymany w futurystycznej konwencji. Reklama pokazuje migawki z imprez muzycznych i sportowych, które będą organizowane w tej hali. Spot od 4 listopada przez trzy tygodnie będzie emitowany w pasmach najwyższej oglądalności w TVP1 i TVP2.

- Zależy nam, żeby w ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy o gliwickiej inwestycji usłyszała jak największa liczba Polaków, tak żeby gdy w hali będą odbywały się pierwsze duże imprezy, nikt nie miał wątpliwości, gdzie się ona znajduje - opisuje Nina Drzewiecka kierownik referatu promocji Urzędu Miejskiego w Gliwicach.

Reklamę na zlecenie miasta nakręciła gliwicka firma i3D. Koszt kampanii wynosi 540 tys. zł.

Gliwicka hala widowiskowo-sportowa ma zostać oddana do użytku jesienią 2015 roku. Obiekt nie będzie funkcjonował pod dotychczas rozpoznawalną w regionie gliwickim nazwą Podium. - Obiekty takiej skali jak budowana przez nas hala są bardzo atrakcyjne marketingowo dla dużych firm. Będziemy chcieli pozyskać sponsora tytularnego hali, który w zamian za prawa do nazwy będzie płacił określone wynagrodzenie - informuje Zygmunt Frankiewicz, prezydent Gliwic. - Jeżeli hala będzie promowana z nazwą „Podium”, bardzo trudno będzie później zmieniać ją na inną. Trochę szkoda, bo oczywiście wszyscy zdążaliśmy się zżyć z dotychczasową nazwą, ale kiedy w grę wchodzą finanse miasta nie ma miejsca na takie sentymenty - dodaje.

Dołącz do dyskusji: Gliwice reklamują nową halę i szukają dla niej sponsora (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
_dan
Futurystyczna reklama, jak i wizja sukcesu tej inwestycji. Powiedzieć, że podzieliła ona Gliwiczan to mocne nadużycie, biorąc pod uwagę, że DUŻA większość była przeciwko. W Gliwicach miał powstać park naukowy, podobny do Kopernika w Warszawie, ale miasto nie wiedzieć czemu od początku lansowało Podium. Na terenie Górnego Śląska istnieje już kilka obiektów koncertowo-sportowych, które i tak bardzo ciężko jest zapełnić. Ponadto moim zdaniem miasto powinno rozpocząć od szukania dyrektora/managera obiektu. Takiego z prawdziwego zdarzenia, z kompetencjami i doświadczeniem w ściąganiu imprez. To w zasadzie od niego będzie zależał sukces czy porażka inwestycji. Konkurencja na rynku jest ogromna i Gliwicom będzie ciężko się przebić. Położenie blisko autostrady to nie wszystko, biorąc pod uwagę inne ułomności np. słabo rozwiniętą bazę noclegową.
odpowiedź
User
luj
to jest jakiś absurd....
odpowiedź
User
Baba ze wsi
No i znów pieniądze wywalone w błoto. Dobre imprezy same będą ściągać ludzi. A faktycznie, stadionów na Śląsku nie brakuje. Trochę smutne, że miasto nie zainwestowało w coś innego.
odpowiedź