Deloitte Advisory przeprowadzi audyt Polskiego Radia za 2015 r.
Firma Deloitte Advisory przeprowadzi audyt działalności Polskiego Radia. Obejmie on okres od 1 stycznia ub.r. do 8 stycznia br.
Firma Deloitte Advisory zajmie się audytem działalności spółki Polskie Radio SA po wygranym przetargu, w którym wzięły też udział firmy PwC Polska i Morison Finansista Audit.
Audyt obejmuje obszar organizacyjno-personalny oraz operacyjno-finansowy. Potrwa do 12 tygodni. W okresie poddanym audytowi (od 1 stycznia 2015 do 8 stycznia 2016 roku) przychody Polskiego Radia wyniosły 280 mln zł
Audyt organizacyjno-personalny (strukturalny) obejmuje m.in. analizę istniejącej struktury organizacyjnej, polityki zatrudnienia i planowania zasobów ludzkich w spółce, zgodności zadań faktycznie realizowanych przez poszczególne komórki organizacyjne, racjonalności i celowości stanu zatrudnienia w poszczególnych komórkach , analizę oraz ocenę racjonalności, gospodarności i legalności korzystania przez poszczególne komórki organizacyjne z usług osób fizycznych, w tym prowadzących działalność gospodarczą, świadczących usługi na innej podstawie, niż umowa o pracę itp.
Audyt operacyjno-finansowy (funkcjonalny) dotyczy działań podejmowanych przez Polskie Radio w zakresie m.in. procesu cyfryzacji produkcji i emisji przekazu medialnego oraz cyfrowej archiwizacji, zakupów inwestycyjnych, działalności programowej, promocyjnej, reklamowej i fonograficznej.
Dołącz do dyskusji: Deloitte Advisory przeprowadzi audyt Polskiego Radia za 2015 r.