SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Daniel Czajkowski na nowym stanowisku w Mondelez International

Daniel Czajkowski awansował w Mondelez International (producent słodyczy, m.in. takich marek, jak Milka, Oreo) na stanowisko marketing managera odpowiedzialnego za rynek polski i krajów bałtyckich. W firmie pracuje blisko 7 lat.

fot. LinkedIn fot. LinkedIn

Czajkowski do Mondelez dołączył w 2016 roku obejmując stanowisko brand managera na Europę Centralną odpowiedzialnego m.in. za markę Halls (gumy i cukierki). Po niespełna 5 latach został senior brand managerem na Polskę i kraje bałtyckie.

Jesienią 2021 roku zaczął odpowiadać za takie marki, jak Oreo i Delicje. Rok później jako senior brand manager na Polskę i kraje bałtyckie zaczął odpowiadać za takie marki, jak Tuc, Delicje, Oreo i Belvita. Teraz awansował na marketing managera na Polskę i kraje bałtyckie odpowiedzialnego za marki Milka, Nussbeiser i Toblerone.

Przed dołączeniem do Mondelez pracował w CEDC jako brand manager.

W latach 2011-2014 zawodowo związany był z koncernem Nestle, gdzie w dziale marketingu odpowiadał za takie brandy, jak Princessa oraz Winiary.

 

Dołącz do dyskusji: Daniel Czajkowski na nowym stanowisku w Mondelez International

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl