Delicje Szampańskie w nowych opakowaniach
Delicje Szampańskie (produkowane przez Mondelez) dostępne są już w sklepach w nowych opakowaniach. Wprowadzonym zmianom towarzyszy kampania digitalowa nawiązująca do popularnych gier, jak warcaby czy karty.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/65018c453f56d_DelicjeSzampańskie_65.jpg)
W ramach tegorocznej kampanii marka Delicje pragnie podkreślić, jak ważne jest budowanie wzajemnych relacji i dbanie o nie. Za pomocą kreacji przygotowanych na potrzeby działań prowadzonych w digitalu podsuwa pomysły, jak na co dzień spędzać razem czas. Zachęca do zagrania choć jednej partyjki w gry towarzyskie np. warcaby czy karty.
- Wprowadzając zmiany na opakowaniach i nową komunikację chcieliśmy odświeżyć wizerunek marki i pomóc jej w budowaniu bardziej współczesnego obrazu. Jednocześnie zależało nam, aby zachować te wartości, które są szczególnie ważne dla marki, między innymi element dzielenia się tak charakterystyczny dla Delicji – mówi Anna Naumowicz, junior brand manager, Delicje & Oreo Poland and Baltisc w Mondelez Polska.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/images/2013/imagesnew/Delicje-Szampanskie-Pomaranczowe-65018bd7e42ba.png)
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/images/2013/imagesnew/Delicje-Szampanskie-Wisniowe-65018bde388f3.png)
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/images/2013/imagesnew/Delicje-Szampanskie-Malinowe-65018be6617d2.png)
Za strategię i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Spark Foundry. Kreacje digitalowe przygotowała agencja kreatywna Publicis we współpracy z agencją POP. Działania PR prowadzi agencja Big Picture. Kampania trwa do końca listopada.
Dołącz do dyskusji: Delicje Szampańskie w nowych opakowaniach