Chilli ZET zmienia się w Radio ZET Chilli
Eurozet przygotowuje rebranding stacji radiowej Chilli ZET na Radio ZET Chilli. We wtorek zgodziła się na to Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, a zmiana ma wejść w życie 1 września br.
- W zmianie nazwy Chilli ZET na Radio ZET Chilli chodzi o to, by identyfikacja tej stacji była spójna zgodnie ze strategią parasolową portfolia marek naszej spółki - mówi nam Katarzyna Szczepanik, rzecznik prasowa Eurozetu. Główną marką spółki jest ogólnopolskie Radio ZET. Z początkiem lipca br. Eurozet uruchomił też kierowaną do dojrzałych słuchaczy sieć Radio ZET Gold, która zastąpiła Planetę FM (więcej na ten temat).
Szczepanik podkreśla, że zmianie ulegnie tylko nazwa i logo Chilli ZET. Charakter rozgłośni i jej program ma pozostać bez zmian. Szczepanik informuje, że rebranding stacji planowany jest jeszcze w tym roku. Jak się dowiedzieliśmy, nastąpi to 1 września br.
Eurozet nie ma w planach natomiast zmiany nazwy młodzieżowego Antyradia. - To silna i zdrowa marka - mówi Szczepanik.
Chilli ZET powstało w 2008 roku i nadaje w 13 miastach. Stacja prezentuje muzykę jazzową i z gatunku chill out.
Z danych Radio Track wynika, że średni udział stacji w rynku w okresie od kwietnia do czerwca br. wyniósł 0,4 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Chilli ZET zmienia się w Radio ZET Chilli