SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ChatGPT pojawia się na Snapchacie. Tylko dla subskrybentów

Platforma Snapchat wprowadza swojego chatbota My AI opartego na technologii zasilającej ChatGPT. Będzie dostępny tylko dla użytkowników korzystających z subskrypcji Snapchat+, których liczba przekroczyła niedawno 2 mln.

My AI będzie odpowiadał na najróżniejsze pytania i prośby użytkowników Snapchata. Na firmowym blogu wyliczono, że może zaproponować prezent urodzinowy dla znajomego, przepis na danie, zaplanować wycieczkę rowerową czy napisać haiku na wskazany temat. Każdy użytkownik może nadać swojemu botowi imię i grafikę

Władze Snapchata przyznały, że chatbot „podatny na halucynacje” i ma wiele braków, dlatego chociaż został zaprojektowany, żeby nie przekazywać treści nieprawdziwych, szkodliwych czy stronniczych, mogą zdarzyć się pomyłki.

Platforma będzie przechowywać i analizować niektóre konwersacje z My AI, żeby ulepszać usługę. Zachęca też użytkowników do przekazywania opinii.

Snapchat ma 2 mln subskrybentów

My AI zostanie włączony w tym tygodniu u subskrybentów płatnej usługi cv, wprowadzonej w czerwcu ub.r.. W sierpniu ub.r. korzystało z niej już milion użytkowników, natomiast na początku lutego były to 2 mln.

Snapchat+ zawiera szereg dodatkowych opcji, m.in. wyświetlanie wyżej odpowiedzi na wpisy influencerów ze statusem Snap Star, więcej efektów przy nagrywaniu wideo, tapet i ikonek do wykorzystania w konwersacjach i priorytetowy dostęp do nowych funkcjonalności.

Usługa jest dostępna m.in. w USA, Kanadzie, Australii, Nowej Zelandii, kilku krajach z Półwyspu Arabskiego i niektórych z Europy (Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Dania, Holandia, Norwegia). W Polsce na razie się nie pojawiła.

Na koniec ub.r. Snapchata odwiedziało codziennie 375 mln internautów, o 17 proc. więcej niż przed rokiem. W USA i Kanadzie liczba użytkowników wzrosła nieznacznie - z 97 do 100 mln, w Europie - z 82 do 92 mln, a w pozostałych regionach świata podskoczyła ze 140 do 183 mln.

W zeszłym kwartale przychody platformy wyniosły 1,3 mld dolarów (0,1 proc. więcej niż przed rokiem. W USA i Kanadzie zmalały o 6 proc. do 880 mln dolarów, natomiast w Europie wzrosły o 5 proc. do 219 mln, a w innych regionach - o 28 proc. do 201 mln. Strata netto wyniosła 288 mln dolarów, podczas gdy rok wcześniej firma osiągnęła swój pierwszy zysk - 23 mln.

W Polsce Snapchat odwiedza miesięcznie ok. 5-6 mln internautów, w grudniu ub.r. z platformy skorzystało 5,94 mln użytkowników, każdy spędził na niej średnio 4 godziny i minutę (dane z Mediapanelu).

Dołącz do dyskusji: ChatGPT pojawia się na Snapchacie. Tylko dla subskrybentów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl