W pierwszych trzech kwartałach 2024 roku koszty pracownicze grupy Agora wzrosły r/r o 9 proc., mimo zwolnień grupowych w „Gazecie Wyborczej” i Gazeta.pl. Wydawca nie planuje obecnie dalszych redukcji zatrudnienia.
TVP2 to kolejny kanał z naziemnej telewizji cyfrowej, który nie wchodzi już w skład bezpłatnego pakietu serwisu streamingowego Megogo. Wcześniej platforma usunęła z darmowej paczki m.in. TVP1, TVN i Polsat. Oszczędni mogą dalej oglądać bez opłat ponad 100 polskojęzycznych stacji. Potrzeba jednak do tego kilku aplikacji.
Polska Press (Orlen) oraz jej spółka zależna PL24, wydawca ogólnopolskiego serwisu i.pl, rozpoczynają proces łączenia. Wydawca chce w ten sposób podnieść efektywność operacyjną.
Jako autor materiału z cyklu „Commentary” na Kanale Zero zadebiutował Igor Zalewski. Przez wiele lat pracował jako dziennikarz prasowy, tworzył rubrykę felietonową wspólnie z Robertem Mazurkiem.
Po dwóch tygodniach na antenie 15. sezon „Milionerów” ogląda średnio 988 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. TVN w paśmie emisji teleturnieju jest wiceliderem telewizyjnego rynku.
W ramach Prime Video Channels pojawiła się biblioteka Bloody Movies. Dostęp do niej kosztuje 7,99 zł miesięcznie. W jej skład wchodzą głównie horrory, czarne komedie czy produkcje science-fiction.
TVN7 pokaże trzeci sezon serialu paradokumentalnego “Zagadki losu” emitowanego na antenie Siódemki w 2022 roku. Wznowiona seria zastąpi w popołudniowym paśmie emitowany dotychczas “Szpital”.
Serwis streamingowy Polsat Box Go poinformował o rozbudowie interaktywnej zakładki ze statystykami sportowymi. To dostęp na żywo do aktualnych informacji dotyczących transmitowanego spotkania, takich jak ustawienie zawodników na boisku, składy drużyn, gole czy asy serwisowe.
Wydatki reklamowe w segmencie wideo, obejmującym telewizję i wideo online, wzrosły w pierwszych trzech kwartałach 2024 r. o 11,1 proc. rok do roku, a ich wartość wyniosła 4,81 miliarda zł – wynika z analizy Publicis Groupe.
Z zarządu spółki Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości (PTWP) została odwołana Renata Nieradzik. Do zarządu firmy dołączyła natomiast jej dyrektor operacyjna Sylwia Kraus.
VeloBank ruszył z nową kampanią wizerunkowo-produktową promującą swój flagowy produkt - VeloKonto z pakietem medycznym. W najnowszym spocie występuje aktorka Magdalena Różczka.
Anna Gołębicka została felietonistką medycznego portalu branżowego politykazdrowotna.com. Redakcję wzmocnili też Anna Borkowska, Małgorzta Kośla oraz Gabriela Talaczek,
Tylko w tym roku działający przy NASK zespół CERT Polska, który reaguje na incydenty w sieci, obsłużył ponad 500 tysięcy zgłoszeń o cyberzagrożeniach, zablokował ponad 1 mln wiadomości od oszustów dzięki wzorcom SMS. Jednostka zablokowała też ponad 75 mln prób wejścia na fałszywe strony.
Do zespołu portalu XYZ dołączyła Martyna Mroczek-Kowalik. Objęła stanowisko redaktorki. Przechodzi z grupy PMPG, w której była szefową Wprost Biznes.
Jak wykazał najnowszy raport pt. „Indeks cen w sklepach detalicznych" autorstwa UCE Research i Uniwersytetu WSB Merito, w październiku br. codzienne zakupy (m.in. żywności, napojów bezalkoholowych i alkoholowych oraz pozostałego asortymentu, np. chemii gospodarczej czy art. dla dzieci) zdrożały średnio o 5,4 proc. rdr. To większy wzrost rdr. niż wyliczony (wg tej samej metodologii) we wrześniu – 4,9proc., a także w sierpniu – 4,3 proc.
Serwis Otomoto ruszył z nową odsłoną kampanii „Prawdziwe Historie", tym razem nawiązującą do świąt. Działania realizowane są m.in. za pośrednictwem radia, telewizji, a kadry ze spotu będą widoczne na billboardach i przystankach autobusowych i tramwajowych w całej Polsce.
PGNiG Obrót Detaliczny uruchamia nową kampanię reklamową, której celem jest zachęcenie jak największej liczby klientów do rezygnacji z papierowych faktur na rzecz elektronicznej EkoFaktury. Hasłem akcji jest „Papierowe faktury? Faux pas [Fo-pa], więc mówimy im pa-pa”.
Pod hasłem „Nagrody mamy wspaniałe” w sieci Dino, ruszyła loteria promująca kawy Jacobs. Za organizację loterii odpowiedzialna jest agencja First Line Polska.
Agencja influencer marketingu Lettly współpracuje z marką napojów roślinnych Oatly przy nowej kampanii, której celem jest zachęcenie Polaków do spróbowania owsianej alternatywy dla krowiego mleka.
Richard Bergfors, CEO Max Premium Burgers, w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl opowiada o planach na rozwój marki w Polsce, po co nam ESG oraz o tym, czy kiedyś przestaniemy jeść wołowinę.