W pierwszych trzech kwartałach 2024 roku koszty pracownicze grupy Agora wzrosły r/r o 9 proc., mimo zwolnień grupowych w „Gazecie Wyborczej” i Gazeta.pl. Wydawca nie planuje obecnie dalszych redukcji zatrudnienia.
TVP2 to kolejny kanał z naziemnej telewizji cyfrowej, który nie wchodzi już w skład bezpłatnego pakietu serwisu streamingowego Megogo. Wcześniej platforma usunęła z darmowej paczki m.in. TVP1, TVN i Polsat. Oszczędni mogą dalej oglądać bez opłat ponad 100 polskojęzycznych stacji. Potrzeba jednak do tego kilku aplikacji.
Jako autor materiału z cyklu „Commentary” na Kanale Zero zadebiutował Igor Zalewski. Przez wiele lat pracował jako dziennikarz prasowy, tworzył rubrykę felietonową wspólnie z Robertem Mazurkiem.
Polska Press (Orlen) oraz jej spółka zależna PL24, wydawca ogólnopolskiego serwisu i.pl, rozpoczynają proces łączenia. Wydawca chce w ten sposób podnieść efektywność operacyjną.
Po dwóch tygodniach na antenie 15. sezon „Milionerów” ogląda średnio 988 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. TVN w paśmie emisji teleturnieju jest wiceliderem telewizyjnego rynku.
W ramach Prime Video Channels pojawiła się biblioteka Bloody Movies. Dostęp do niej kosztuje 7,99 zł miesięcznie. W jej skład wchodzą głównie horrory, czarne komedie czy produkcje science-fiction.
TVN7 pokaże trzeci sezon serialu paradokumentalnego “Zagadki losu” emitowanego na antenie Siódemki w 2022 roku. Wznowiona seria zastąpi w popołudniowym paśmie emitowany dotychczas “Szpital”.
Serwis streamingowy Polsat Box Go poinformował o rozbudowie interaktywnej zakładki ze statystykami sportowymi. To dostęp na żywo do aktualnych informacji dotyczących transmitowanego spotkania, takich jak ustawienie zawodników na boisku, składy drużyn, gole czy asy serwisowe.
Wydatki reklamowe w segmencie wideo, obejmującym telewizję i wideo online, wzrosły w pierwszych trzech kwartałach 2024 r. o 11,1 proc. rok do roku, a ich wartość wyniosła 4,81 miliarda zł – wynika z analizy Publicis Groupe.
Google dopiero co ogłosił nowe testy wykluczenia treści wydawców informacyjnych z UE w wybranych państwach wspólnoty, a już pierwszy kraj zareagował jego blokadą. To Francja, która chcąc chronić rodzime media, na kursie kolizyjnym z gigantem technologicznym była przez kilku lat.
Z zarządu spółki Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości (PTWP) została odwołana Renata Nieradzik. Do zarządu firmy dołączyła natomiast jej dyrektor operacyjna Sylwia Kraus.
W trzecim kwartale 2024 roku grupa kapitałowa Gremi Media, wydająca m.in. „Rzeczpospolitą” i „Parkiet”, zanotowała spadek przychodów o prawie 7 proc. Znacząco pogorszyła się też jej rentowność.
VeloBank ruszył z nową kampanią wizerunkowo-produktową promującą swój flagowy produkt - VeloKonto z pakietem medycznym. W najnowszym spocie występuje aktorka Magdalena Różczka.
Anna Gołębicka została felietonistką medycznego portalu branżowego politykazdrowotna.com. Redakcję wzmocnili też Anna Borkowska, Małgorzta Kośla oraz Gabriela Talaczek,
Tylko w tym roku działający przy NASK zespół CERT Polska, który reaguje na incydenty w sieci, obsłużył ponad 500 tysięcy zgłoszeń o cyberzagrożeniach, zablokował ponad 1 mln wiadomości od oszustów dzięki wzorcom SMS. Jednostka zablokowała też ponad 75 mln prób wejścia na fałszywe strony.
Do zespołu portalu XYZ dołączyła Martyna Mroczek-Kowalik. Objęła stanowisko redaktorki. Przechodzi z grupy PMPG, w której była szefową Wprost Biznes.
Jak wykazał najnowszy raport pt. „Indeks cen w sklepach detalicznych" autorstwa UCE Research i Uniwersytetu WSB Merito, w październiku br. codzienne zakupy (m.in. żywności, napojów bezalkoholowych i alkoholowych oraz pozostałego asortymentu, np. chemii gospodarczej czy art. dla dzieci) zdrożały średnio o 5,4 proc. rdr. To większy wzrost rdr. niż wyliczony (wg tej samej metodologii) we wrześniu – 4,9proc., a także w sierpniu – 4,3 proc.
Serwis Otomoto ruszył z nową odsłoną kampanii „Prawdziwe Historie", tym razem nawiązującą do świąt. Działania realizowane są m.in. za pośrednictwem radia, telewizji, a kadry ze spotu będą widoczne na billboardach i przystankach autobusowych i tramwajowych w całej Polsce.
PGNiG Obrót Detaliczny uruchamia nową kampanię reklamową, której celem jest zachęcenie jak największej liczby klientów do rezygnacji z papierowych faktur na rzecz elektronicznej EkoFaktury. Hasłem akcji jest „Papierowe faktury? Faux pas [Fo-pa], więc mówimy im pa-pa”.
Pod hasłem „Nagrody mamy wspaniałe” w sieci Dino, ruszyła loteria promująca kawy Jacobs. Za organizację loterii odpowiedzialna jest agencja First Line Polska.