Agora przejęła od SFS Ventures pozostałe 49 proc. udziałów Eurozetu. Na realizację transakcji pozyskała niedawno kredyt. Większościowym właścicielem Eurozetu jest od lutego ub.r.
Joanna Pinkwart dołączyła do Kanału Zero. W marcu br. informowaliśmy, że dziennikarka po 17 latach rozstała się z Telewizją Polską.
TV Republika w minionym tygodniu po raz kolejny podniosła raban w związku z niewpuszczeniem jej reporterów na konferencję prasową organizowaną przez członków rządu Donalda Tuska. I ja byłbym całym sercem za tymi protestami, gdyby nie jeden mały, malutki szczególik - podobne działania wobec innych redakcji jakoś prawicowym dziennikarzom nie przeszkadzały.
Po ostatnich zwolnieniach w spółce Wirtualna Polska Media serwisy Teleshow.wp.pl oraz Gwiazdy.wp.pl przestały być aktualizowane - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Nie wykluczamy ponownego uruchomienia serwisów w przyszłości - mówi nam Michał Siegieda, rzecznik prasowy WP Holding.
Telewizja Polska jest jedynym nadawcą Euro 2024 w naszym kraju. Jak będą wyglądały transmisje turnieju? Co przygotowali dziennikarze TVP na antenie oraz w internecie?
Oferta reklamowa stworzona na start platformy Max, została wyprzedana w całości - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Wśród pierwszych reklamodawców serwisu są m.in. Biedronka (Jeronimo Martins Polska), Apart, VeloBank i Domestos. Serwis ruszył we wtorek 11 czerwca br.
Facebook kasuje bez ostrzeżenia posty lokalnych mediów, linkujące do artykułów o bieżących wydarzeniach czy rocznicach. – Cała sytuacja jest bardzo szkodliwa dla wydawców lokalnych. Post oznaczony jako spam oznacza spadek zasięgu całego fanpage – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Patryk Ślęzak ze Stowarzyszenia Mediów Lokalnych.
Warner Bros. Discovery był do niedawna współwłaścicielem wyścigów samochodowych jednomiejscowych samochodów elektrycznych. Koncern, do którego należą TVN i serwis Max, właśnie odsprzedał swoje udziały firmie, która ma w swoim portfolio również Formułę 1 i MotoGP.
Spory spadek widowni „Pytania na śniadania” przełożył się na trwałą utratę pozycji lidera oglądalności przez śniadaniówkę Dwójki. W maju br. trzeci miesiąc z rzędu to „Dzień dobry TVN” miało najwięcej widzów wśród programów porannych w dużych telewizjach.
W sobotę 15 czerwca żużlowe Grand Prix Szwecji. Dotychczas wyścigi można było oglądać w Playerze. Teraz transmisję pokaże też Max. Biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery informuje Wirtualnemedia.pl, że zmagania zawodników będą mogli śledzić wszyscy subskrybenci serwisu. W ten weekend nie będzie potrzebny do tego pakiet Kanały TV i Sport.
Już w piątek ruszają mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Z tej okazji portal Wirtualnemedia.pl porozmawiał z przedstawicielami mediów i zapytał ich o szanse naszej reprezentacji na turnieju rozgrywanym w Niemczech. Polacy trafili do grupy D z Austrią, Holandią i Francją. Jak spiszą się biało-czerwoni? Kto wygra Euro?
Prezeska Grupy Empik Ewa Szmidt pokieruje pracami jury 25. jubileuszowej edycji konkursu Effie Awards Poland. Będzie również przewodniczyła obradom kategorii Marketing & Business Solutions, w której oceniane są transformacje biznesowe.
Trzynaście organizacji z sześciu krajów tworzy międzynarodowe konsorcjum CEDMO, które zajmie się badaniem i przeciwdziałaniem dezinformacji w Polsce, Czechach i Słowacji.Z ramienia naszego kraju w projekt zaangażowane są Uniwersytet SWPS, Stowarzyszenie Demagog i NASK.
GroupM podnosi prognozy wzrostu globalnego rynku reklamowego w 2024 r. do 7,8 proc. Przewiduje wzrost w Polsce powyżej globalnego - o 9,4 proc., do 16,313 mld zł na koniec 2024 roku.
Nadawca Radia TOK FM w ub.r. przy wzroście przychodów o 14,8 proc. do 19,12 mln zł osiągnął swój rekordowy zysk netto - 4,13 mln zł. W całości trafi wypłaci go udziałowcom: spółkom zależnym Agory i Polityki.
Konserwatywny kanał Newsmax HD dostępny w Polsce za darmo z satelity planuje gwałtownie przyśpieszyć swój rozwój w streamingu i telewizji kablowej. W tym celu stacja planuje złożyć pierwszą ofertę publiczną i zarazem uzyskać do 225 mld dolarów od prywatnych inwestorów.
Marka Coca-Cola zachęca do odwiedzenia Warszawskiej Strefy Kibica na błoniach PGE Narodowego, której marka jest partnerem – na fanów piłki nożnej czekają transmisje sportowych zmagań oraz inne atrakcje.
W ub.r. przychody agencji reklamowej PZL poszły w górę o 52 proc., a zysk netto prawie się potroił. Agencja zaczęła pracować m.in. dla T-Mobile i marki Zott.
Firma InPost przedłużyła umowę, w ramach której jest sponsorem strategicznym Polskiego Związku Piłki Nożnej.
„Jak nas widzą” to nowy program Doroty Wysockiej-Schnepf, który zagości po raz pierwszy na antenie TVP Polonia w niedzielę 16 czerwca br. Gośćmi dziennikarki będą co tydzień korespondenci zagranicznych mediów akredytowani w Polsce, eksperci spraw międzynarodowych oraz dziennikarze polonijni.