Julia Izmałkowa - komentarze do wpisów

 

Badania etnograficzne są bardziej autentyczne niż tradycyjne badania jakościowe

Polones Sprot
środa 24/09

Praca domowa odrobiona, bryk z podręcznika dla studentów drugiego roku przeczytany :-)

Badania etnograficzne są bardziej autentyczne niż tradycyjne badania jakościowe

Benn
poniedziałek 31/12

Autorka zupełnie nie rozumie, czym jest etnografia. Obawiam się również, że nie widzi różnicy między metodyką a metodologią badań etnograficznych, przy czym o tej ostatniej nie ma nawet bladego pojęcia. Pani Julio, zanim złoży pani w rektoracie swój doktorat, proszę dać go do porządnej korekty. Jak widzę, z ortografią i interpunkcją też Pani sobie nie…

Badania etnograficzne są bardziej autentyczne niż tradycyjne badania jakościowe

jot
piątek 12/10

Świetne zdjęcie.

Badania etnograficzne są bardziej autentyczne niż tradycyjne badania jakościowe

Rob
środa 10/10

Autorka nie rozumie pojęcia "etnografia".

Badania etnograficzne są bardziej autentyczne niż tradycyjne badania jakościowe

BeeJay
środa 10/10

Słuszne i prawdziwe stwierdzenia i realne tylko jeśli ma się środki na tego typu precyzyjne badania na odpowiednio dużej próbie. Oczywiście badania w kontekście społecznym nie pojedynczych zachowań, które mogą być ciekawe dla naukowca, ale zupełnie bezużyteczne dla zrozumienia otaczającej rzeczywistości.

Badania etnograficzne są bardziej autentyczne niż tradycyjne badania jakościowe

Ewaryst Fedorowicz
środa 10/10

takie właśnie badania zapoczątkowały wiele lat temu sukces herbaty Saga.

Czy Twój marketing eksploruje konsumenckie mikroświaty?

ekspert od badań poza deklaracyjnych, zalożycielka Izmałkowa … – wirtualnemedia.pl | My Blog
poniedziałek 08/10

[...] ekspert od badań poza deklaracyjnych, zalożycielka Izmałkowa …wirtualnemedia.plDystans między tym co się dzieje nawet między najbardziej oddalonymi częściami świata zmniejszył się, zwykle wszędzie stało się dostępne na wyciągnięcie ręki, czyli kilka kliknięć. Spodobało się to nam z miejsca, a właściwie zadurzyliśmy się w … [...]