Dariusz Geiger - komentarze do wpisów

 

Czy showrooming naprawdę istnieje?

Mol Ksiazkowy
piątek 17/01

dziwny artykuł o niczym. Zestawienie różnych badań z różnych miejsc. Analiza showroomingu powinna być podzielona na kategorie produktowe, ponieważ w branży elektronicznej ma spory udział w przeciwieństwie do FMCG. Generalizowanie prowadzi do nikąd. A szczególnie w oparciu o dane z USA, kraju który zajmuje pół kontynentu, a ankieta do badania była pewnie przeprowadzona na 50…

Google Analytics nie jest idealny, jakbyśmy chcieli

Analyzer
wtorek 22/10

Co za bzdury. Raz wejdź sobie chłopie do GA to zobaczysz, że wszystkie funkcję multichannel tracking od dwóch lat są jako standard. Gratuluje wiedzy.

Istnieje marketing w sieci bez cookie

Piotrek
poniedziałek 30/09

Rozwiązanie teraźniejsze dot. ciasteczek jest dość irytujące. Ciągłe akceptacje, wyrażanie zgody na używanie przez witryny ciasteczek. Więc może zmiana będzie wygodniejsza dla użytkownika.

Rola attribution modelingu w marketingu

gość
środa 17/07

"wielopłaszczyznowy krajobraz marketingowy, który od wielu lat poszukuje uniwersalnego rozwiązania w badaniu swojej skuteczności" - piękne zdanie. ile z całego tego tekstu zostanie, jak się go wyciśnie z wody i anglicyzmów?

Twitter i Google, czyli multichannel marketing w praktyce

świadom
piątek 07/06

Wyniki jednych badań tutaj mają być mniej znaczące od jakiejś ankiety przeprowadzonej gdzieś tam - więc można przypuszczać że jest inaczej niż się wydaje ...a napewno można tak pomanipulować tymi wszystkimi wynikami aby nasz ewentualny klient dała się naciągnąć na kolejny budżet na kolejną kampanię multichanelową :-) Proste zasady - proste wnioski: dla biznesu ważny…

Nadchodzi marketing intelligence

Bartek
poniedziałek 11/03

W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku wymienione w artykule, umożliwiliśmy w SALESmanago zbieranie danych z serwisów społecznościowych i wykorzystywanie ich do prowadzenia marketingu innymi kanałami: http://marketing-automation.pl/salesmanago-monitoring-zachowania-kontaktow-w-social-media-i-wykorzystanie-tych-danych-do-segmentacji-scoringu-i-automatyzacji-marketingu/

Jak wykorzystać big data w reklamie odsłonowej

Bartek
poniedziałek 11/03

Big data jest gorącym tematem nie tylko w przypadku reklam displayowych, ale też gdy mówimy o email marketingu. Audioteka wykorzystuje Big Data do automatyzacji marketingu: http://marketing-automation.pl/audioteka-wybrala-marketing-automation-do-obslugi-tzw-big-data/

Istnieje marketing w sieci bez cookie

tomek
niedziela 17/02

"Od dłuższego czasu odchodzi się do świecących stron w stronę oszczędnych i zoptymalizowanych rozwiązań Java czy HTML5" Nie javascript?

RTB w praktyce: case study marki Best Western

Brendon
środa 19/12

Rozumiem przekaz, jak najwięcej jakościowego ruch za jak najniższą cenę. Tak firma jak Pańska powinna przestać istnieć bo daje klientowi fałszywe złudzenie, ze reklamę można mieć za grosze, a w dodatku będzie ona na dobry serwisach. Niemożliwe.

Jakie wyzwania stoją przed RTB?

Piter72
piątek 09/11

przyznam, że na popularnych serwisach jak gazeta.pl, money.pl czy wp.pl spędzam czasem kilka godzin dziennie a nie jestem w stanie przytoczyc ai jednej reklamy, ktora sie tam przewijała, w zadnej formie, nawet jak szukam X do zamknięcia pop-upu to co najwyzej widzę kolorystykę, ale nie grafikę

Jak dbać o Quality Score

Łukasz Rajzer, ipolisa.pl
środa 24/10

{2-sza część komentarza przeszła moderację, ale nie pierwsza. Dlatego ponawiam próbę dodania komentarza i proszę o moderację - tym razem bez linków} Sporo tu przykładów z ubezpieczeń, które akurat są bliskie mojemu sercu, więc postanowiłem zabrać głos. Od dwóch lat zajmuję się kampanią AdWords w porównywarce ubezpieczeń ipolisa.pl. W tym czasie kupiłem już pewnie nie…

Jak dbać o Quality Score

Łukasz Rajzer, ipolisa.pl
środa 24/10

Zapomniałem dodać o ważnych kwestiach, czyli ustawieniach kampanii. Warto zwrócić uwagę na: - harmonogram wyświetlania reklam (może o 3 w nocy nie sprzedamy polisy), - urządzenia - jak strona źle działa na telefonie, to po co ją na nich promować (nie zapominajmy, że mobile rośnie w siłę!) - lokalizacje i języki (agent z Poznania, promuję…

Jak dbać o Quality Score

Łukasz Rajzer, ipolisa.pl
środa 24/10

Sporo tu przykładów z ubezpieczeń, które akurat są bliskie mojemu sercu, więc postanowiłem zabrać głos. Od dwóch lat zajmuję się kampanią AdWords w porównywarce ubezpieczeń ipolisa.pl. W tym czasie kupiłem już pewnie nie jeden milion klików, co daje mi pewne wyobrażenie o Quality Score. AdWords jest systemem, który w każdej chwili jest inny. Czym większa…

Jak wykorzystać big data w reklamie odsłonowej

Rafał Głębocki
poniedziałek 08/10

Bardzo ciekawy artykuł. Na temat Big Data i rafinacji zasobów informacji referat wygłosił Prof. W. Gogołek podczas tegorocznego Sympozjum Naukowego "Człowiek-Media-Edukacja" (KTiME UP Kraków).