Adam Dyba - komentarze do wpisów

 

Gry reklamowe w przeglądarkach – nowa jakość

bartosz
niedziela 26/04

Jeżeli chodzi o gry to na studiach jako zadanie na zaliczenie mamy napisać grę. Nasz kochany M$ udostępnił znakomite narzędzie do tworzenia gier. Więcej informacji na pod hasłem XNA polecam młodych i doświadczonych programistów.

Gry reklamowe w przeglądarkach – nowa jakość

Adam Dyba
wtorek 18/11

pewnie ma Pani rację, ale zależało mi, żeby pokazać, że nie są to koszty rzędu miliona złotych, jak niektórzy myślą i nie trwa to 12 miesięcy.

Gry reklamowe w przeglądarkach – nowa jakość

recenzentka
poniedziałek 17/11

Nie odróżnia Pan bloga od nachalnej autoreklamy, WSTYD!

Gracze to wpływowa grupa!

czt
niedziela 16/11

skoro rodzina czyta to pochwalisz, to znaczy, że wyniki badań są prawdziwe ;-) no chyba że w pracy nikt ciebie nie słucha, ale jeśli jesteś du..szą towarzystwa, to raczej też dajesz radę.

Gracze to wpływowa grupa!

tzc
piątek 14/11

E, tam. Znowu kult badactwa. Zmierzył ten eMarketer, ilu z tych krewnych i znajomych zgadza się z opinią o sobie? "Na kogo ma pan wpływ" - też mi coś. Jeszcze do erpegowców. Każdy ma wpływ: "Em, ee... rządzę w domu, rodzina czyta tylko to, co pochwalę, jestem duszą towarzystwa, ponadto postrachem kilku starożytnych krain, w…

Gracze to wpływowa grupa!

McLusky
czwartek 13/11

A ja graczem jestem i mi reklamy nie przeszkadzają. A jak jest jakaś fajnie zrobiona, to nawet darzę sympatią dany produkt. Produkty z nachalnych reklam (np. pop-up na stronach) bojkotuję. Pamietam, że na początku były reklamy w NFS: U i trzecim Splinter Cell. One nie tylko mnie NIE raziły, ale i dodawały realizmu grze.

Gracze to wpływowa grupa!

recenzentka
środa 12/11

Jako ten niegrający podgatunek po przeczytaniu Pańskiego tekstu, już popadam w kompleksy. Z drugiej strony, gdyby do mnie mniej głupawych reklam docierało, byłabym bardzo wdzięczna. Może w następnym tekście uwzględni Pan małe poradnictwo, jak to załatwić?

Gadżetomania użyteczna

voldo
czwartek 06/11

witam i mam prośbe kupiłem QTEK-a 9100 i mam problem z uruchomieniem zachowuje się jakby niewidział karty sim prosze jeśli się ktoś domyśla co jest nietak niech odpisze

kryzys psia kość, będzie dobrze

miszcz
wtorek 04/11

BEŁKOT SREŁKOT ! czepiacie się, przeca kolejność jest alfabetyczna. Trend jest widoczny i nic tego nie odwróci. Zestawianie google i sieci afilacyjnych ma sens, bo są to firmy zarabiające na pay per performance, owszem w innej skali, ale kontekst jest ok. Ludzie czytajcie ze zrozumieniem.

kryzys psia kość, będzie dobrze

matyl
wtorek 04/11

Dokładnie. Jednym słowem: BEŁKOT

kryzys psia kość, będzie dobrze

Egon
wtorek 04/11

Podobnie jak zestawienie google i sieci afiliacyjne.

kryzys psia kość, będzie dobrze

Mentor
wtorek 04/11

Chyba żyjesz Pan w jakimś wyabstrahowanym środowisku. To raczej działania PR pod kątem spółek, które Pan firmuje a nie obiektywna ocena rynku w obliczu kryzysu. A stawianie Afilo obok Tradedoublera, a właściwie przed - to już totalna przesada.

kryzys psia kość, będzie dobrze

HaTer
poniedziałek 03/11

Pkt 1 to nie wishful thinking tylko copy cat trendów z rynków dojrzałych przy czym kryzys moze ten efekt przyspieszyć. definitywnie najbardziej hot segment reklamy w necie. Pkt 2 Tu rzeczywiscie mozna sie dopatrywac implikacji kryzysu chociaz mialo to juz miejsce wczesniej. Po pierwsze jest to zwiazane z pakietowym planowaniem internetu szczegolnie w sieciach a…

kryzys psia kość, będzie dobrze

c
poniedziałek 03/11

Wishful thinking :) Mówię szczególnie o pkt 1.

5 mitów o reklamie w grach

redhat
niedziela 02/11

"najszybciej zyska" > dokładnie tak!! przełożenie jest dziś tutaj OLBRZYMIE!!!! :D tylko najlepsi z niego skorzystają

5 mitów o reklamie w grach

Mach
niedziela 02/11

Pamiętam swój pierwszy kontakt z reklamą w grze. Rok 97 i gra WipeOut 2097 na konsole Playstation. Bylem w niemalym szoku widzac w grze logo firmy Redbull, juz wtedy nie przeszkadzalo a zwracalo na siebie uwage. Dzis reklama w grach zaczyna raczkowac, moim zdaniem rozwinie sie dopiero wtedy gdy reklamodawcy zrozumieja, że gry to faktycznie…

5 mitów o reklamie w grach

redhacikPL
niedziela 02/11

popieram w 100% Adam, czas chwycić marketingowców za uszy i przyciągnąć do gier oraz online'u. to dwie niezwykle istotne dyscypliny współczesnego świata (jak TV w latach 60tych lol) i nie można ich pomijać przy planowaniu wydatków reklamowych na 2009 rok!! czas zainwestować w świeże, wartościowe targety najbliższej (2009/10/11/12) przyszłości!! halo!! pobudka!! świat się już zmienił!!…

sieci afiliacyjne i sieci rekamowe, konkurencja czy symbioza?

pwr
poniedziałek 28/07

Podsumowując: 1. "Kto nie ryzykuje nie pije szampana". Próbować, testować, optymalizować oczywiście można. Syzyf też próbował... 2. Feedy, boksy tekstowe, linki, polecane produkty, opisy na forach dyskusyjnych, komentarze polecające od innych użytkowników są OK. 3. Mnie martwi to że agencje reklamowe i domy mediowe "wymuszają" rozliczanie kampanii na kliki lub akcje typowych kampanii wizerunkowych i…

sieci afiliacyjne i sieci rekamowe, konkurencja czy symbioza?

Adam Dyba
sobota 26/07

1. Cieszę się, że podzielasz moje zdanie, że sieci reklamowe i sieci afiliacyjne nie są dla siebie konkurencją. 2. Z tego co wiadomo, to siec emituje reklamy bez względu na to czy są to reklamy komercyjne, czy autopromocje, wiec koszty systemu do emisji reklam są takie same, czy emitujemy reklamy platne w modelu CPM, CPC,…

sieci afiliacyjne i sieci rekamowe, konkurencja czy symbioza?

pwr
piątek 25/07

W ostatnim poście zostało poruszonych kilka ważnych kwestii, m.in. - świat idzie w kierunku rozliczania za efekt (TAK) - stosowanie "tradycyjnych" form generuje mizerne konwersję przy rejestracjach i leadach (TAK) - musimy poszukiwać nowych rozwiązań na zdobywanie budżetów reklamodawców i odpowiadać na ich oczekiwania (TAK) - sieci muszą optymalizować sprzedaż wydawców (TAK, ale… czy model…