Zmiany w Marketing & More
Juliusz Urbanowicz, dotychczasowy szef działu 'Życie i Historia' w tygodniku Wprost, objął funkcję kierownika projektu w Marketing Tribune Polska (grupa Süddeutscher Verlag).
Odpowiadać będzie za przygotowanie pierwszych edycji nowego miesięcznika „Marketing & more” i wprowadzenie tytułu na rynek wydawniczy.
Stanowisko redaktora naczelnego objął Tomasz Kamyk, wcześniej związany z pismami "Dziennik" i "Brief". Zastąpił na tym stanowisku Mirę Porębę-Ciupek, która zrezygnowała z pełnionej funkcji.
„Marketing & more” to nowy tytuł skierowany do specjalistów marketingu i osób zajmujących się tymi zagadnieniami w przedsiębiorstwach. Zerowy numer pisma ukazał się w styczniu w nakładzie 2 000 egz. Planowany nakład docelowy to 10 000 egz. Obecnie trwają prace nad pierwszym numerem miesięcznika.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w Marketing & More