Zielony Kapturek w kampanii płatków Nesvita (wideo)
Startuje kampania promocyjna płatków owsianych Nesvita. Akcję – wykorzystującą wizerunek Zielonego Kapturka – wspierają działania reklamowe przygotowane przez Publicis i Mediaedge:cia.
W ramach rozpoczętej właśnie promocji płatków owsianych Nesvita hostessy przebrane za Zielonego Kapturka będą rozdawać ich opakowania przechodniom. Akcja – zaplanowana w kilkudziesięciu miastach na dwa tygodnie – ma za zadanie zmienić nastawienie Polaków do owsianki.
Sampling wspierają informacje na stronie nesvita.pl oraz 15-sekundowy spot emitowany m.in. w Polsacie, TVP, wybranych kanałach TVN i Discovery. W drugim etapie akcji pokazywana będzie kampania zachęcająca do owsianki Nesvita dotychczas nieprzekonane osoby.
Koncepcję promocji i kreację towarzyszącej jej kampanii reklamowej – na zlecenie Nestle Polska – przygotowała agencja Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: Zielony Kapturek w kampanii płatków Nesvita (wideo)