Zieleń i głos Magdaleny Różczki reklamuje Poznań w Irlandii
W radiu i internecie w Irlandii ruszyła kampania promująca atrakcje turystyczne Poznania. Reklamy przygotowała agencja Just, a głosu do spotu radiowego użyczyła Magdalena Różczka.
W kampanii Poznania na rynku irlandzkim prezentowane są najważniejsze atrakcje turystyczne tego miasta, takie jak Stary Rynek czy Jezioro Maltańskie. Motywem przewodnim reklam jest zieleń - obecna w Poznaniu na tramwajach, butelkach piwa i… w ogórkach. Kampania zachęca Irlandczyków do zaplanowania podróży Poznania za pomocą strony poznan.travel.
Akcja ma przyciągnąć do Poznania turystów z Irlandii, którzy tłumnie odwiedzili to miasto i świetnie się w nim bawili podczas Euro 2012. - To kolejny krok w budowaniu pozytywnych relacji pomiędzy mieszkańcami Zielonej Wyspy a poznaniakami. Poprzez realizację tej kampanii chcemy budować wizerunek Poznania jako najbardziej przyjaznego Irlandczykom miasta w Europie - podkreśla Łukasz Goździor, dyrektor Biura Promocji Miasta Poznania.
Kampania - zaplanowana na miesiąc - jest prowadzona w radiu (dwie stacje ogólnokrajowe i cztery nadające w Dublinie) oraz internecie (największe portale informacyjn, m.in. Irish Times i Irish Examiner). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja reklamowa Just.
W br. miasto Poznań planuje działania promocyjne również w Niemczech - w Brandenburgii i Berlinie.
Dołącz do dyskusji: Zieleń i głos Magdaleny Różczki reklamuje Poznań w Irlandii