SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

YouTube wprowadza do serwisu wertykalne reklamy wideo

Serwis YouTube udostępnił możliwość zamieszczania reklam dostosowanych do wyświetlania w formacie pionowym. W założeniach nowa orientacja spotów ma stanowić właściwe uzupełnienie reklam wyświetlanych poziomo i zwiększać zaangażowanie odbiorców przekazu reklamowego.

Zapowiadając nowe rozwiązanie reklamowe YouTube podkreśla, że aby efektywnie wykorzystać zaangażowanie użytkowników i ich preferencje należy stworzyć różne rodzaje reklam, w tym te uwzględniające format kwadratowy oraz orientację pionową filmu.

YouTube udostępnia teraz reklamy wideo dostosowane do orientacji pionowej, aby zapewnić mobilnym użytkownikom wygodniejsze korzystanie z aplikacji.

YT zapewnia, że wertykalne spoty wideo optymalizują powierzchnię na której można zawrzeć przekaz reklamowy, i dzięki temu umożliwiają zaangażowanie użytkowników w sposób, który odpowiada ich preferencjom dotyczącym wyświetlania filmów. Według serwisu jest to również dobre uzupełnienie spotów w orientacji poziomej.

Niedawnym przykładem zastosowania kombinacji wertykalnych i horyzontalnych reklam wideo jest według YT kampania nowego modelu SUV’a firmy Hyundai. Jak podaje serwis w jej wyniku uzyskano 33 proc. wzrost świadomości marki i prawie 12 proc. wzrost dotyczący rozważenia zakupu jednego z modeli Hyundai.

Dla reklamodawców i platform internetowych istotną kwestią jest widoczność reklam zamieszczanych w sieci, który wpływa na kwestię ich rozliczania. Dlatego organizacja IAB jesienią ub.r. przyjęła standard viewability, zaś kilka dni temu wybrała audytorów którzy w Europie będą przyznawać certyfikaty firmom zajmującym się pomiarami widoczności reklam w internecie

Dołącz do dyskusji: YouTube wprowadza do serwisu wertykalne reklamy wideo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl