„Wprost” zmienił szatę graficzną. Nowa czcionka i zdjęcia autorów
Tygodnik „Wprost” (PMPG Polskie Media) zmienił nową szatę graficzną. Zyskał nową czcionkę i oprawę zdjęciową, zmian nie wprowadzono natomiast na okładce.
Krój czcionki zmienił się zarówno w samych artykułach, jak też ich tytułach, nazwach działów i spisie treści. Czcionka tych ostatnich elementów nadal jest w kolorystyce czarno-czerwonej. Nazwy sekcji i cyklów tekstów nie są już na czerwonym tle.
Zmieniono też zdjęcia dziennikarzy przy artykułach. Teraz pokazywane są fotografie nie tylko felietonistów i autorów stałych rubryk, lecz także autorów pozostałych tekstów.
W sekcji „Skaner” pojawiła się dwustronicowa rubryka „7 dni dookoła świata”, którą prowadzi Jakub Mielnik, szef działu zagranicznego „Wprost”, zrezygnowano natomiast z krótkich felietonów dziennikarzy.
To jedyna zmiana w układzie treści w tygodniku. Nie zmieniła się też jego winieta ani szata graficzna okładki.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Wszystkie modyfikacje wprowadzono w numerze „Wprost” z zeszłego tygodnia. Jest to pierwsza duża zmiana w tygodniku, odkąd z początkiem sierpnia jego redaktorem naczelnym został Marcin Dzierżanowski, zastępując Jacka Pochłopnia.
Według danych ZKDP w lipcu br. średnia sprzedaż ogółem „Wprost” wynosiła 15 286 egz., o 20,45 proc. mniej niż rok wcześniej.
Tygodnik jest wydawany przez AWR Wprost, spółkę zależną notowanej na giełdzie firmy PMPG Polskie Media, do której należy też wydawca „Do Rzeczy”. W pierwszej połowie br. PMPG Polskie Media w ujęciu skonsolidowanym zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 0,8 proc. do 22,72 mln zł oraz 1,48 mln zł straty netto (wobec 4,53 mln zł zysku rok wcześniej). Od połowy sierpnia firma prowadzi przegląd opcji strategicznych, w ramach którego bierze pod uwagę m.in. pozyskania inwestorów oraz sprzedaż i kupno aktywów.
Dołącz do dyskusji: „Wprost” zmienił szatę graficzną. Nowa czcionka i zdjęcia autorów