SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

WP Kobieta przed sekcją kobiecą Gazeta.pl, Polki.pl przyciągają na ponad 50 minut

Wśród witryn o tematyce kobiecej WP Kobieta wyprzedziła pod względem zasięgu analogiczną sekcję Gazeta.pl, obie jako jedyne mają powyżej 10 mln użytkowników. Spore spadki zanotowały działy kobiece Interii i TVN.pl, natomiast na Polki.pl przeciętny czas spędzany przez odwiedzającą osobę przekracza 50 minut.

Dział WP.pl z treściami z różnych obszarów skierowanymi do kobiet, działającym pod marką WP Kobieta, w grudniu ub.r. odwiedziło 11,89 mln internautów (co dało 40,07 proc. zasięgu), spędzając średnio po 10 minut i 26 sekund - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Analogiczny dział Gazeta.pl (Agora) zanotował 10,97 mln odwiedzających, 36,99 proc. zasięgu oraz 7 minut i 30 sekund przeciętnego czasu korzystania. Natomiast takie sekcje na trzech innych portalach horyzontalnych przekroczyły poziom 6 mln użytkowników. Na Onecie (Ringier Axel Springer Polska) taki dział miał 6,99 mln odwiedzających, 7 minut i 43 sekundy spędzone średnio przez każdą osobę i 23,57 proc. zasięgu, na Interii (Grupa Polsat-Interia) - 6,65 mln użytkowników, 22,43 proc. zasięgu oraz 6 minut i 46 sekund przeciętnego czasu korzystania, a na o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 6,3 mln użytkowników, 21,23 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 46 sekund średniego czasu.

Natomiast analogiczna sekcja TVN.pl przyciągnęła 4,29 mln odwiedzających (co dało 14,47 proc. zasięgu), każdą osobę przeciętnie na 3 minuty i 31 sekund.

W tej ostatniej statystyce zdecydowanym liderem jest serwis Polki.pl (Burda Media Polska), na którym każda z 5,12 mln odwiedzających osób (17,24 proc. zasięgu) spędziła przeciętnie po 52 minuty i 58 sekund. Niżej jest należąca do tego samego wydawcy witryna magazynu „Viva!”, która przyciągnęła 3,34 mln internautów (11,25 proc.), każdą osobę średnio na 7 minut i 44 sekundy.

Z kolei Ofeminin.pl (Ringier Axel Springer Polska) zanotował 5,91 mln odwiedzających, 19,93 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 30 sekund średniego czasu korzystania, a Lelum.pl (Iberion) - 3,07 mln internautów, 10,36 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 27 sekund średniego czasu.

Miesiąc do miesiąca WP Kobieta zyskała 1,11 mln odwiedzających i 61 sekund przeciętnego czasu korzystania (to odpowiednio 10,3 i 10,8 proc. w górę), dzięki czemu wyprzedziła sekcję kobiecą Gazeta.pl, której wyniki nieznacznie zmalały: o 85,7 tys. internautów (0,8 proc.) i 9 sekund średniego czasu (2 proc.).

Dużo więcej straciły trzy inne witryny. W dziale kobiecym Interii ubyło 1 mln internautów (13,1 proc.) przy minimalnym wzroście przeciętnego czasu korzystania (o 3 sekundy, 0,7 proc.). Ofeminin.pl zanotował spadek o 468,3 tys. odwiedzających (7,3 proc.) i 20 sekund średniego czasu korzystania (6,9 proc.), a sekcja TVN24.pl dla kobiet - o 869 tys. internautów (16,8 proc.) i 33 sekundy średniego czasu (13,5 proc.).

Za to dział kobiecy o2.pl zyskał 390,3 tys. internautów (6,6 proc.), a średni czas spędzony przez każdą osobę wydłużył się o 41 sekund (22,2 proc.). Polki.pl osiągnęły wzrost o 631 tys. odwiedzających (14,1 proc.) i 54 sekundy przeciętnego czasu korzystania (1,7 proc.), Viva.pl - 334,7 tys. internautów (11,1 proc.) i 31 sekund średniego czasu korzystania (7,2 proc.), a Lelum.pl - 208,5 tys. internautów (7,3 proc.) i 7 sekund średniego czasu (5 proc.).

Natomiast w sekcji kobiecej Onetu przybyło 179,2 tys. odwiedzających (2,6 proc.) przy spadku przeciętnego czasu korzystania o 2 sekundy (0,4 proc.).

Dołącz do dyskusji: WP Kobieta przed sekcją kobiecą Gazeta.pl, Polki.pl przyciągają na ponad 50 minut

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wio
Nie "sekcja TVN24.pl dla kobiet", tylko TVN. Np. dziendobry
odpowiedź
User
Jak zrobić kupę w lesie?
Zdecydowanie najwięcej głupiej, sensacyjnej i żenująco nierzetelnej treści w pogoni za marnej jakości klikami serwuje w tym zestawieniu Agora. Dno dna.
odpowiedź
User
Haha
Zdecydowanie najwięcej głupiej, sensacyjnej i żenująco nierzetelnej treści w pogoni za marnej jakości klikami serwuje w tym zestawieniu Agora. Dno dna.

Prawda. A tak wycierają gębę frazesami o emancypacji, nieuprzedmiatawianiu i awansie społecznym. W ramach tego kobietom serwowane są porady o czyszczeniu kibla i głupiutki celebrytki.
odpowiedź