SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Strony główne: Gazeta.pl i o2.pl ze wzrostami, Onet stracił więcej niż WP

W grudniu strony główne Onetu, WP.pl i Interii zanotowały spadki liczby użytkowników, znacząco zmalała też odwiedzalność strony głównej naTemat.pl. Wzrosty osiągnęły natomiast strony główne Gazeta.pl, o2.pl i Fakt.pl.

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w grudniu ub.r. stronę główną Onetu (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 9,16 mln internautów, zapewniając 30,89 proc. zasięgu i spędzając średnio po 49 minut i 46 sekund. Analogiczna witryna WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) przyciągnęła 8,72 mln internautów (co dało 29,39 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 56 minut i 27 sekund.

Kolejne dwie witryny zanotowały mniej więcej dwukrotnie niższą odwiedzalność. Na Interii (Grupa Polsat-Interia) strona główna miała 5,02 mln użytkowników, 16,91 proc. zasięgu oraz 36 minut i 29 sekund przeciętnego czasu korzystania, a na Gazeta.pl (Agora) - 4,15 mln odwiedzających, 13,98 proc. zasięgu oraz 22 minuty i 43 sekundy średniego czasu.

Natomiast na stronie głównej o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) każdy z 2,28 mln internautów (7,69 proc. zasięgu) spędził średnio 4 minuty i 48 sekund.

Z marek prasowych najwyżej w zestawieniu jest Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) - jego strona główna zanotowała 1,3 mln użytkowników, 4,38 proc. zasięgu oraz 10 minut i 33 sekundy spędzone przeciętnie przez internautę. Na portalu „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) analogiczna witryna zanotowała 843,4 tys. użytkowników, 2,84 proc. zasięgu oraz 5 minut i 5 sekund średniego czasu korzystania, a na Wprost.pl (PMPG Polskie Media) - 307,6 tys. użytkowników, 1,04 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 5 sekund średniego czasu.

Na portalu Radia ZET strona główna przyciągnęła 857,3 tys. internautów (2,89 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 57 sekund, a na naTemat.pl - 425,7 tys. użytkowników (1,43 proc. zasięgu), średnio na 5 minut i 5 sekund.

W porównaniu z listopadem strona główna Onetu straciła 247,2 tys. internautów (2,6 proc.) i 33 sekundy średniego czasu spędzonego przez każdego (1,1 proc.). Analogiczna witryna WP.pl zanotowała spadek o 184 tys. użytkowników (2,1 proc.), a Interii - 226,5 tys. (4,3 proc.). Przy czym na pierwszej przeciętny czas korzystania wydłużył się o 31 sekund (0,9 proc., a na drugiej - o 34 sekundy (1,6 proc.).

Za to na Gazeta.pl strona główna zyskała 134,6 tys. internautów (3,3 proc.), a na o2.pl - 58,3 tys. (2,6 proc.). Na pierwszej średni czas korzystania zmalał o 51 sekund (3,6 proc.), a na drugiej - o 14 sekund (4,6 proc.).

Niewielkie wzrost w obu statystykach osiągnęła strona główna Fakt.pl - zyskała 2,9 tys. użytkowników (0,2 proc.) i 11 sekund spędzonych przeciętnie przez każdego (1,8 proc.).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Na takiej witrynie RadioZET.pl przy wzroście liczby odwiedzających o 14,6 tys. (1,7 proc.) średni czas korzystania zmalał o 4 sekundy (6,5 proc.), a na stronie SE.pl nastąpił wzrost o 20,4 tys. internautów (2,5 proc.) i spadek przeciętnego czasu korzystania o 10 sekund (3,2 proc.).

Z kolei na stronie głównej naTemat.pl liczba użytkowników zmniejszyła się o 57,5 tys. (11,9 proc.), a średni czas spędzony przez każdego wydłużył o 33 sekundy (12,1 proc.).

Dołącz do dyskusji: Strony główne: Gazeta.pl i o2.pl ze wzrostami, Onet stracił więcej niż WP

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wojtek
świetny wynik dla onetu i wp.Brawo.Oby tak dalej.
odpowiedź
User
Jarosław
Nic nie przebije chyba onetu i wp.Pracują tam sami profesjonaliści.
odpowiedź
User
123
onet stosuje sg-first, wiec logiczne ze mniej czasu spedzaja tak uzytkownicy niz na WP
odpowiedź