Widzimy całego człowieka, nie tylko jego chorobę (wideo)
W najważniejszych mediach trwa kampania reklamowa stowarzyszenia Unicorn wspierającego chorych na nowotwory. Akcję pod hasłem „Widzimy całego człowieka, nie tylko jego chorobę” przygotowała agencja Young & Rubicam Brands.
Prowadzona obecnie kampania reklamowa Unicorn, krakowskiego stowarzyszenia wspierającego chorych na nowotwory i ich bliskich, pokazuje takie osoby nie tylko z perspektywy dolegliwości zdrowotnych, lecz przede wszystkim ze względu na pasje życiowe. Przekaz pod hasłem „Widzimy całego człowieka, nie tylko jego chorobę” zachęca jednocześnie do przekazania 1 proc. swojego podatku na rzecz tej organizacji.
Akcja jest prowadzona w prasie (m.in. „Polityka”), internecie, radiu (Radio Vox) oraz na outdoorze (billboardy, nośniki w Krakowie, ekrany LED przy zakopiance). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam Brands, a pozyskaniem mediów we własnym zakresie zajęło się stowarzyszenie Unicorn.
Dołącz do dyskusji: Widzimy całego człowieka, nie tylko jego chorobę (wideo)