„Wideoteka” Szabłowskiej i Szewczyka gromadzi 900 tys. widzów
Program „Wideoteka - 60 hitów na 60 lat!” Marii Szabłowskiej i Krzysztofa Szewczyka ogląda w TVP1 co tydzień 900 tys. widzów, czyli mniej niż gromadzą w tym czasie propozycje konkurencyjnych stacji.
Pokazane dotąd osiem odcinków „Wideoteki” (emisja w niedziele o 12.50) obejrzało średnio 900 tys. widzów, co przełożyło się na 9,38 proc. udziału stacji w grupie 4+ i 4,91 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
Muzyczny program ma mniej widzów niż Jedynka gromadziła w niedzielnym paśmie w analogicznym okresie ub.r. Wtedy oglądało ją bowiem 1,32 mln widzów, a udział kanału wynosił odpowiednio 14,75 proc. i 11,88 proc.
„Wideoteka” daje TVP1 dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest TVP2 (nadaje ona filmy fabularne i ma 17,18 proc. udziału), a przed Jedynką plasują się jeszcze: TVN („Lekarze”, „Prawo Agaty”; 10,77 proc.) i Polsat („Jaś Fasola”, filmy; 9,51 proc.). W grupie komercyjnej TVP1 także jest czwarta.
W prowadzonym przez Marię Szabłowską i Krzysztofa Szewczyka programie „Wideoteka - 60 hitów na 60 lat!” goszczą spikerzy, prezenterzy, piosenkarze i aktorzy. Rozmowy ilustrowane są materiałami z archiwum TVP.
fot. TVP
Widownia „Wideoteki” odcinek po odcinku
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP2 | 1 639 051 | 17,18% | 14,49% |
TVN | 1 027 265 | 10,77% | 12,46% |
Polsat | 907 426 | 9,51% | 12,90% |
TVP1 – Wideoteka | 895 455 | 9,38% | 4,91% |
Oglądalność programu na tle konkurencji
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
09-09-2012 | 1 050 386 | 12,52% |
07-10-2012 | 1 012 675 | 10,56% |
23-09-2012 | 943 668 | 9,70% |
Dołącz do dyskusji: „Wideoteka” Szabłowskiej i Szewczyka gromadzi 900 tys. widzów