Wawel w największej kampanii reklamowej w swojej historii promuje koncept Wolność Wyboru
Ruszyła akcja promocyjna modułów sklepowych słodyczy na wagę marki Wawel - Wolność Wyboru. Za kampanię odpowiadają Schulz Brand Friendly, Mets, Lemon i Great Minds.
Wawel promuje w swojej nowej, największej w historii firmy kampanii reklamowej, koncept Wolność Wyboru. To stoiska, przy których w sklepach można kupić na wagę słodycze Wawel. W nowej wersji zrezygnowano z plastikowych torebek na rzecz papierowych, do których można pakować słodkości. Torebki można personalizować, zamieszczając własne podpisy czy dedykacje.
Moduły Wolność Wyboru dostępne są już w ponad 4000 sklepów w całej Polsce.
Wolność Wyboru promowana kampanią 360 stopni
Bohaterami spotu telewizyjnego są dwaj przyjaciele, którzy kupują słodycze na stoisku Wolność Wyboru.
Obok kampanii telewizyjnej, marka przygotowała serię reklam digitalowych, pod wspólnym szyldem „Misz Masz – najsłodsza seria w internecie”. Spoty przedstawiają ideę Wolności Wyboru przez krótkie scenki rodzajowe.
Nowe odcinki będą pojawiać się cyklicznie, a każdy z nich w humorystyczny sposób podkreśli atrakcyjność i wygodę związaną z kupowaniem słodyczy luzem.
W lutym tego roku wystartuje także konkurs konsumencki skierowany do młodszej grupy docelowej. Kampanię uzupełnią działania w sklepach i public relations.
Spoty wyreżyserował Łukasz Jaworski, za produkcję odpowiada studio Lemon. Strategię komunikacji przygotowała Schulz Brand Friendly, zakupem mediów zajął się Mets. Działania PR prowadzi agencja Great Minds.
Dołącz do dyskusji: Wawel w największej kampanii reklamowej w swojej historii promuje koncept Wolność Wyboru