Anna Nowak-Ibisz w kampanii Sir Adalbert’s Tea
Sir Adalbert's Tea, marka herbat premium ze Sri Lanki, rusza z kampanią reklamową, która potrwa do 1 stycznia. Ambasadorką marki została Anna Nowak-Ibisz.
Obejmuje ona szeroko zakrojoną emisję spotów telewizyjnych o długości 30, 15, 10 i 5 sekund we wszystkich stacjach BIG4 oraz ponad 80 stacjach tematycznych, a także na VOD. Działania te zostaną wsparte kampanią digitalową, współpracą z licznymi influencerami oraz ambasadorką marki, Anią Nowak-Ibisz. Emisja spotów rusza w poniedziałek, 25 listopada.
W spocie reklamowym marka prezentuje herbatę Sir Adalbert's Tea, której symbolem jest charakterystyczny złoty słoń znajdujący się na opakowaniach, będący towarzyszem zarówno ważnych, jak i codziennych chwil w życiu bohaterki, Ani. Spot komunikuje również niezwykłe walory smakowe i aromatyczne herbat Sir Adalbert’s oraz podkreśla ich pochodzenie z magicznej Sri Lanki. Spot ma na celu przeniesienie widzów w świat egzotyki, inspirując do celebrowania codziennych momentów w wyjątkowy sposób.
Kampania została przygotowana, zaplanowana i jest realizowana przez dom mediowy Five Media, a produkcją spotu zajęło się studio produkcyjne Filmoon. Działania dodatkowe obejmują zaangażowanie influencerów o szerokim zasięgu, gwarantując dotarcie do różnych grup docelowych i wzmocnienie przekazu o wyjątkowości produktów Sir Adalbert's. Kampania ma na celu nie tylko zwiększenie świadomości marki, ale także zainspirowanie konsumentów do poszukiwania nowych, ekscytujących doświadczeń z herbatami premium.
Dołącz do dyskusji: Anna Nowak-Ibisz w kampanii Sir Adalbert’s Tea