Walka na ringu, boisku i polu bitwy reklamuje piwo Okocim (wideo)
W nowej reklamie piwa Okocim Jasne Pełne (produkowanego przez Carlsberg Polska) znów prezentowani są różnego typu wojownicy. Akcję przygotowały firmy marketingowe Brasil, TPS i PHD.
Nowy spot piwa Okocim pokazuje zarówno współczesnych, jak i historycznych wojowników - rycerzy, bokserów i piłkarzy. Przypomnijmy, że marka od września ub.r. jest oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski (więcej o tym).
- To ukłon w stronę tych, którzy walczą do końca. Upór, gotowość do podejmowania wyzwań to wartości bliskie marce Okocim, która przez 170 lat istnienia przeszła różne koleje losu - opisuje przekaz kampanii Bartosz Grodny odpowiedzialny za markę Okocim w Carlsberg Polska.
W podobnej stylistyce była utrzymana reklama Okocimia pokazywana latem ub.r. (obejrzyj ją).
Nowy spot od 16 kwietnia można oglądać w głównych kanałach telewizyjnych.
Kreacją reklamy zajęła się agencja Brasil, reżyserią - Markus Walter, a produkcją - dom produkcyjny TPS. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD.
Koncepcję spotu przygotowała agencja BRASIL, produkcją zajął się dom produkcyjny TPS, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD. Reżyserem spotu jest Markus Walter.
Dołącz do dyskusji: Walka na ringu, boisku i polu bitwy reklamuje piwo Okocim (wideo)