Błędny Rycerz reklamuje bezalkoholowe piwa Okocim
Wystartowała nowa kampania marki Okocim (Carlsberg Polska). Jej pierwszą odsłoną będzie reklama wariantów smakowych piw bezalkoholowych: Limonka z miętą 0,0%, Mango z marakują 0,0%, Ciemna Wiśnia 0,0% i Sycylijska Pomarańcza 0,0%. Kampania zaprezentuje nową oprawę marki Okocim.
Już na początku sezonu Okocim zaprezentował swoje piwne nowości w nowej szacie graficznej opakowań, w których dominującym elementem są owoce w soczystych barwach i elementy nawiązujące do piwnych korzeni marki.
Głównymi bohaterami najnowszego spotu reklamowego są smakowe piwa bezalkoholowe.
Nadchodząca kampania zabierze widzów w podróż do niezwykłego, międzyczasowego świata, w którym spotkać można gości z różnych rzeczywistości. Piwa Okocim serwuje tam Przekocur – barman, a cała niezwykła rzeczywistość osadzona jest w barowej, charakterystycznej dla marki Okocim, przestrzeni.
- Kampanię scala hasło „Okocim sobie!”, które jest kwintesencją tego stanu rzeczy. W całej Galaktyce, a także poza nią, nie ma lepszego miejsca na swobodny i bezczasowy odpoczynek niż Okocimski bar - mówi Patrycja Skierska, senior brand manager marki Okocim.
Nowy spot marki Okocim w wersjach 30 sek jest emitowany w telewizji i na platformach VOD.
Za przygotowanie pomysłu kreatywnego odpowiada agencja Man at Work i Just, reżyserem spotu jest Tadeusz Śliwa, dom produkcyjny Oto Film, a dom mediowy odpowiedzialny za zakup mediów to Initaitive.
Dołącz do dyskusji: Błędny Rycerz reklamuje bezalkoholowe piwa Okocim