VMLY&R Poland wygrywa przetarg reklamowy adidasa
W ramach wygranego przetargu VMLY&R Poland zajmuje się kompleksową obsługą reklamową marki adidas w regionie Europy Wschodniej.
Od czerwca VMLY&R odpowiada za realizację strategii komunikacji marki adidas oraz tworzenie innowacyjnych i kreatywnych rozwiązań w następujących obszarach: digital, PR, influencer marketing oraz eventy i social media. Działania te są obecnie prowadzone w Polsce i Czechach, a współpraca może być rozszerzana na kolejne rynki.
Działania obejmują m.in. aktywacje konsumenckie, współpracę ze wszystkimi ambasadorami marki, w tym z influencerami i sportowcami, content management, opracowania materiałów kreatywnych, monitoring i moderację kanałów social media, organizację eventów oraz prowadzenie relacji z mediami.
Agencja zajmuje się planowaniem i realizacją regionalnych projektów dla kluczowych kategorii produktowych, m.in. bieganie, trening, piłka nożna oraz lifestyle (adidas Originals).
- Na każdym etapie przetargu prezentowaliśmy najwyższą jakość i komplementarność naszych usług. Ponadto, klient docenił zaproponowane przez nas rozwiązania kreatywne i zaprezentowany model koordynacji prac między zespołami w Polsce i Czechach. Mamy przed sobą wiele wspólnych wyzwań - komentuje Katarzyna Tomalska, regional account director w VMLY&R Poland.
Umowa została podpisana na trzy lata. Poprzednio obsługą reklamową adidasa w Polsce zajmowała się agencja Labcon.
Dołącz do dyskusji: VMLY&R Poland wygrywa przetarg reklamowy adidasa