"To tylko presja" - polscy siatkarze w kampanii adidasa
W nowej odsłonie kampanii “You Got This” wspólnie z marką adidas polscy siatkarze mierzą się ze swoimi wspomnieniami, trudnymi momentami kariery oraz straconymi szansami, podkreślając jednocześnie, że najważniejsza w sporcie jest pasja i realizacja marzeń.
Polska reprezentacja siatkarzy uważana jest za jednego z głównych kandydatów do medalu olimpijskiego. W najnowszym spocie kampanii “You Got This” marki adidas Bartosz Kurek, Aleksander Śliwka, Grzegorz Łomacz, Michał Gierżot, Mikołaj Sawicki oraz Mateusz Poręba, pod opieką trenera Nikoli Grbicia, mierzą się z najtrudniejszymi wyzwaniami swojej kariery.
“To tylko krytyka, to tylko kontuzja, to tylko piłka meczowa” – każdy z siatkarzy wymienia inne źródła odczuwania presji, niszcząc przedmiot je uosabiający. W ten sposób przypominają sobie, że najważniejsza są pozytywne emocje, które odczuwają wychodząc na boisko.
- Jesteśmy drużyną i wspólnie walczymy o jak najlepszy wynik. Jednak w decydującym momencie, często o wyniku decyduje jedna lub dwie piłki. Presja związana z rywalizacją potrafi być przytłaczająca, lecz to co pomaga mi sobie z nią radzić to radość z gry, którą czuje za każdym razem, gdy wychodzę na boisko oraz świadomość, że każdy w drużynie jest gotowy sobie pomóc –
podkreśla Aleksander Śliwka, przyjmujący reprezentacji Polski.
Historie amatorów i profesjonalistów
W ramach kampanii “You Got This” adidas opowiadane są historie amatorów i profesjonalistów. Marka adidas wierzy, że dotrze ze swoim przesłaniem do kolejnego pokolenia sportowców na całym świecie. Każdy może przezwyciężyć presję i czerpać radość oraz satysfakcję z uprawiania sportu, wykorzystując w pełni swoje możliwości.
Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v. Matt we współpracy z Papaya Films. Film wyreżyserował Przemek Dzienis.
Dołącz do dyskusji: "To tylko presja" - polscy siatkarze w kampanii adidasa