VMLY&R obsługuje reklamowo BP Polska
Agencja VMLY&R odpowiada za obsługę reklamową firmy paliwowej BP Polska. Odpowiada za opracowywanie strategii, koncepcji kreatywnych, produkcji materiałów, a także projekty z digital influencerami.
Obszar działań obejmuje ATL (telewizja, radio i outdoor), digital oraz media społecznościowe. Współpraca dotyczy również organizacji aktywacji marek BP i Wild Bean Cafe w ramach ogólnopolskich kampanii wizerunkowych i sprzedażowych.
W ramach obsługi digitalowej, VMLY&R wdrożyła strategię obecności marki BP w poszczególnych kanałach social media, takich jak: Facebook oraz Instagram, oraz prowadzi tam bieżącą komunikację.
Konto w serwisie Instagram to pierwsza w regionie europejskim tego typu inicjatywa BP. Dotychczas internauci mieli szansę śledzić komunikację firmy jedynie poprzez konto instagramowe w Meksyku oraz kanał globalny.
Polska jest także pierwszym krajem na świecie, w którym uruchomiona została globalna kampania „Everyday, brighter. BP”. Za jej adaptację odpowiada VMLY&R, a działania swoim zasięgiem objęły telewizję, radio, digital oraz social media.
W ramach współpracy z digital influencerami agencja przeprowadziła dotychczas projekty, do pracy przy których zaproszony został m.in. Moto Doradca oraz mikroinfluencerzy.
Agencja VMLY&R współpracuje z BP w wyniku wygranego przetargu, którego szczegółów nie ujawnia.
Dołącz do dyskusji: VMLY&R obsługuje reklamowo BP Polska