PGE wybiera agencję do obsługi reklamowej w internecie
Spółka PGE Obrót wybiera w przetargu agencję, która zajmie się dla niej przygotowaniem i realizacją jej kampanii reklamowych w internecie. Będzie z nią pracować do końca roku.
Przetarg PGE obejmuje zrealizowanie kampanii reklamowych w internecie, mających na celu pozyskanie leadów sprzedażowych na potrzeby produktów marki PGE, w szczególności z linii PRO EKO, tj. fotowoltaika, pompy ciepła i magazyny energii (możliwość łączenia produktów w danej kampanii) lub innych produktów spółki.
Wybrana agencja będzie odpowiadać za: przygotowanie strategii kampanii wraz z harmonogramem działań i media planem dla poszczególnych kanałów komunikacji z wykazem szczegółowej specyfikacji dla formatów reklamowych, zaplanowanie i zakup mediów internetowych, całościową realizację kampanii wraz z bieżącym monitoringiem działań i ich optymalizacją.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 19 sierpnia po wpłacie 10 tys. zł wadium.
Dołącz do dyskusji: PGE wybiera agencję do obsługi reklamowej w internecie