SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Vidaron w nowej kampanii przekonuje, że „dbanie to męska rzecz”

Pod hasłem „Dbanie to męska rzecz” trwa kampania reklamowa farb Vidaron (FfiL Śnieżka). Powstała w oparciu o nową platformę komunikacji marki opracowaną przez agencję Schulz brand friendly.

W ramach nowej platformy komunikacji marka Vidaron otrzymała wyrazisty, wiarygodny i bardziej niż dotąd emocjonalny charakter. Idea dbania została zinterpretowana szeroko: począwszy od troski o bliskich aż po dbałość o przedmioty, które im służą. Agencja Schulz stworzyła nową, spójną narrację, w której znalazło się miejsce nie tylko na produkt, lecz także na powiązane z nim emocje.

- Postanowiliśmy opowiedzieć o różnych formach dbania o bliskich za pomocą przedmiotów. Transfer emocji stał się pretekstem do tego, aby wprowadzić do rzeczowego, produktowego świata marki Vidaron zwykłych ludzi i stworzyć wyróżnialną w tej kategorii komunikację - komentuje Emilia Czerwiec, senior copywriter w Schulz brand friendly.

Kampania reklamowa obejmuje działania w telewizji (w formie bilbordów sponsorskich), w internecie oraz w radiu. Agencja Schulz brand friendly opracowała cały koncept platformy kreatywnej i przełożyła go na szereg kanałów oraz formatów.

Obsługą mediową wszystkich marek FFiL Śnieżka zajmuje się dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands).

 

Dołącz do dyskusji: Vidaron w nowej kampanii przekonuje, że „dbanie to męska rzecz”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nick
Pierwsze skojarzenie: męska rzecz- męski lek.
0 0
odpowiedź
User
Agnes
Nie bardzo rozumiem. Czyli dbanie to nie damska rzecz ? Tzn. jak babka go pomaluje, to nie " zadziała " ? O co chodzi ? I co oznacza " męska rzecz " ?
0 0
odpowiedź