Urodzinowa promocja Goplany wsparta reklamami (wideo)
Rozpoczęła się promocja czekolad Goplana (Jutrzenka Colian) z okazji 100-lecia tej marki. Akcji towarzyszy kampania reklamowa przygotowana przez firmy Men at Work i Universal McCann.
W ramach urodzinowej promocji Goplany w pakiecie czekolad Alpejska i Truskawkowa ta druga kosztuje pół ceny. Ofertę wspiera kampania oparta na haśle „Weź to na słodko!” oraz przekazie prezentującym kobiece zakazy i nakazy, znanym z jesiennej akcji reklamowej Goplany (więcej na jej temat).
Obecne działania reklamowe - rozpoczęte 11 lutego, a zaplanowane do 13 marca - obejmują telewizję (TVP, Polsat i TVN) oraz prasę kobiecą („Gala”, „Claudia”). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Men at Work, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Urodzinowa promocja Goplany wsparta reklamami (wideo)